خبر

بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت دوم)

برگر های هندی اطلاعات زیادی درباره بسته بندی دارند. برای این برند در ایالت پنجاب، که سنت های غذا های سلطنتی قرن های گذشته را در دوران رواج فست فود در قرن رونق می دهد، بسته بندی سلطنتی توسعه یافت و شعار اصلی “گاز گرفتن از سلطنت” بود.
عناصر معماری و فرهنگ غنی “Locknow”، شهر و رنگ های غذا های خیابانی با طراوت و محتویات خاص خود کنار کلمات مصطلح در زبان زندگی روزمره، پایه و اساس شرح داستان برند را تشکیل دادند.

Burger Joint (Roony)

طراح مفهوم، “مریل مویل کلدرا” از نیویورک ایالات متحده آمریکا برای این فست فود جایزه بهترین بسته بندی سال را دریافت کرد. نکته اصلی درباره این مفهوم استفاده زیاد از ترکیب رنگ با یک حس زیبایی شناسی مینیمالیستی است. فونت “Bukhari script” محصول “Mikrojhad Inc.” از اندونزی، با طرح رنگی دوستانه و نمادگرایی ساده به خوبی تعریف شده است و یک تصویر ساده و مبتکرانه از برند مطابق با هنجار های نعیین شده این صنعت را پیشنهاد می دهد. رنگ های انتخابی (آبی، زرد، قرمز) با شادابی خاص خود موجب افزایش اشتها و دعوت از افراد برای خوردن برگر ها می شوند.

Better Burger

آژانس “۴۸۵ Design” از نیوزلند خود را به این روش بیان می کند: “ما مثل بقیه به دنیا نمی نگریم. احساس ما درباره طراحی حکایت از یک فرایند فکر پر شور دارد؛ یک راه زندگی. به همین خاطر کار ما شجاعانه، کنجکاوانه و در خط مقدم فرهنگ است. به اعتقاد Better Burger بقیه برگر های فست فود در سطح بسیار متوسطی قرار دارند. دلیل نامگذاری Better Burgers فقط کیفیت بهتر محصولات آن است. Pretty واقعا ساده است. شرکت همچنین داستان از شرکت تا بشقاب غذا را بر روی بسته بندی برگر های خود به تصویر می کشد.

Burgeronomy

به گفته استودیو دیدگاه “Spanish Nueve”، طراح و مجری پروژه برای رستوران زنجیره ای برگر “Burgeronomy”، این کافه از عربستان سعودی از مدیران و کارمندان استودیو خواست تا به بررسی تصویر و بسته بندی برند بپردازند. شیوه نامگذاری آن با اشاره به یک علم جدید، در قالب یک پیشنهاد به استودیو ایده خلق زبان خاص رستوران بر اساس نماد های الهام گرفته شده از منو را داد. نماد ها به سرعت توسط مشتریان یاد گرفته شدند که از آن جمله می توان به یک مثلث به معنای پنیر، سه میله عمودی به معنای سیب زمینی سرخ کرده، یک دایره به معنای برگر و غیره اشاره کرد.
مردانی از استودیو “Glasgow” نه فقط دست به این طراحی زدند بلکه طی فرایند نامگذاری “Burger Station” نقش یک کارآفرین را نیز ایفا کردند. طراحان برای نخستین بار “Saigon Burger” را به عنوان یک اسم دریافت کردند. با توجه به نوع کسب و کار، مدیران و کارمندان استودیو Glasgow تغییر نام را توصیه کردند زیرا ارجاع به یک مفهوم صفر کیلومتری (استفاده از تولید محلی) برای ارجاع به منابع آسیایی معنا نداشت. در نهایت اسم جدید، Burger Station، پیشنهاد شد که ایستگاه های زیرزمینی در جهان گرافیکی را به هم وصل کرد.

www.popsop.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا