مصاحبه

تمامی محصولات طبیعت غیرتراریخته است

شرکت طبیعت چندی است، کمپینی را به منظور اعلام تولید محصولات غیرتراریخته در حال اکران دارد. این کمپین با بازخوردهای بسیاری روبرو شده است. “سید محمد مهدی شانه ساز مدیرمارکتینگ شرکت طبیعت” درباره تولید محصولات غیرتراریخته گفت: شرکت طبیعت پس از یک برنامه ریزی دوساله موفق به عرضه و تولید محصولات غیر تراریخته شده است. تولید این محصولات زمان‌بر بوده و نیاز به دستگاه‌های مجهزی داشت، اما طبیعت تمام سعی خود را برای ارائه آنها به بازار کرده و در حال حاضر موفق به عرضه شده است. طبیعت ادعا دارد که از ابتدای سال ۹۹ دیگر محصولی که روغن سویای تراریخته در آن استفاده شده، تولید نکرده است. بنابراین این شرکت تصمیم دارد، از طریق کمپینی که در حال اجراست ، پیام تولید محصولات غیرتراریخته را به مخاطبان برساند. کمپین با معرفی روغن غیرتراریخته آغاز و پس از آن محصولات دیگر معرفی خواهند شد.

اعلام تولید روغن غیرتراریخته توسط شرکت طبیعت با واکنش مابقی رقبای بازار مواجه و عنوان شد، و دیگر برندها تصور کردند که طبیعت قصد دارد مابقی محصولات بازار را به چالش بکشد، شانه ساز در این باره گفت: طبیعت چنین قصدی ندارد و فقط برای حفظ سلامت مشتریان و مخاطبانش تلاش می‌کند. تمامی تولیدکنندگان موادغذایی در سراسر جهان وقتی از روغن تراریخته استفاده می‌کنند، باید مخاطبان را در جریان این موضوع قرار داده و اعلام کنند که از روغن تراریخته استفاده می‌کنند. تولیدکنندگان باید برچسبی برروی محصولات خود نصب و اعلام کنند که ازمحصولات تراریخته استفاده می‌کنند. طبیعت با مابقی رقبا کاری ندارد اما رسالت خود می‌داند که اعلام کند، محصولات غیرتراریخته تولید می‌کند و به مردم حق انتخاب بدهد، اقدامی که به غیر از طبیعت، تقریبا برند دیگری آن را اجرایی نکرده است.

شانه ساز در ادامه درباره رسانه‌های بکاررفته برای انتشار پیام کمپین گفت: طبیعت از رسانه‌های محیطی، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و… برای انتشار پیام کمپین استفاده کرده است. برند طبیعت در رسانه‌های اجتماعی به موشکافی موضوع پرداخته و مدارک غیرتراریخته بودن محصولات را منتشر کرده است. در این رسانه‌ها مخاطبان درباره مزایای محصولات غیرتراریخته اطلاعات بیشتری را دریافت می‌کنند.

درحال حاضر جلوی پخش تبلیغات تلویزیونی روغن غیرتراریخته گرفته شده است. مسئولین مجموعه ی طبیعت معتقدند: مخاطبان باید در جریان شیوه تولید محصولاتی که مصرف می‌کنند، قرار بگیرند. جلوگیری از پخش تبلیغات مانع انتقال پیام طبیعت به مخاطبانش نخواهد شد. به هرحال مخاطبان آگاه هستند و خودشان بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد. طبیعت در تبلیغات نیز به مخاطبان می‌گوید: انتخاب با خودشان است. لازم به ذکر است: محصولات غیرتراریخته طبیعت در فروشگاه‌های سراسر کشور موجود و در دسترس تمامی مصرف کنندگان قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا