مصاحبه

قلب تپنده سن ایچ روی بیلبورد آلوئه ورا

 اخیرا شاهد بیلبورد تبیلغاتی محصول جدید آلوئه ورای سن ایچ درسطح شهرهستیم که با رنگ سبز و مجموعه ای از نورهایی که به شکل قلب روی بیلبورد می تپد به همراه بسته بندی نوشیدنی، شعار و نام تجاری سن ایچ دیده می شوند. هدف از اجرای این کمپین معرفی محصول جدید سن ایچ به نام آلوئه ورا است که توسط آژانس تبلیغاتی مدیا طراحی و اجرا شده است.

شیما حق شناس مدیریت ارتباط با مشتریان آژانس مدیا دراین مورد گفت:” همکاری ما با برند سن ایچ یک همکاری بلند مدت است و طراحی و اجرای تبلیغات براساس اعتماد مشتری نسبت به آژانس شکل می گیرد. با توجه به این که محصول جدید برای تمام اقشارجامعه تولید شده است و قشرهدف خاصی را دنبال نمی کند تلاش شده تا درتبلیغات از یک بیان کلی استفاده شود و همه را مخاطب قراردهد. این تبلیغات به صورت تیزر تلویزیونی و بیلبورد اجرا شده.” همچنین وی اضافه کرد:” این تبلیغات درصورت تمایل مشتری ادامه می یابد و قابلیت اجرا در مدیاهای مختلف را دارد.”

مدیر هنری عطا هاشمی نژاد, طراح گرافیک و ایده پرداز حامد بهنام و تیم خلاقیت زیبا رسولی ورضا رخشانی درخصوص شکل گیری ایده کاراظهارداشتند:” محورشکل گیری ایده این تبلیغ براساس طراوت و تازگی, طعم, خواص و تاثیرات شفا بخش آلوئه ورا است و تمام المانهای انتخاب شده گویای هویت محصول می باشد. قلب, سمبولی کلیشه ای از سلامتی است که با توجه به خاصیت های درمانی و سلامتی این محصول انتخاب شده است. همچنین با توجه به استفاده از قلب سبز و تلفیق آن با قطره های آب که حس طراوت, تازگی و خنکی را القا می کند, سعی شده تا با ساختار شکنی به نوعی پیام را به شکلی جدید و خلاق به مشتری برساند. یکی دیگر از دلایل استفاده از رنگ سبز یاد آوری رنگ گیاه و همچنین اجرای این کمپین در فصل بهار می باشد.
ما تلاش کردیم طراحی نور را کاملا درخدمت ایده در بیاوریم. از سال ۹۱ با محصول سن ایچ کول برای اولین بار از نور در تبلیغات محیطی استفاده کردیم و در تمام این دوره نور در خدمت ایده بوده است نه فقط یک ابژه تبلیغاتی.در بیلبورد آلوئه ورا جایگزاری نورها بر روی قطره های قلب نیز برای تاکید بر ویژگی های محصول نظیر زیبایی, سلامت و زنده بودن است.

همچنین با توجه به اینکه در طراحی بسته بندی این محصول ازتصویر گیاه آلوئه ورا به شکل قابل توجهی استفاده شده است از استفاده مجدد آن در تبلیغ خودداری کردیم.
ما این کمپین را به صورت ۳۶۰ درجه در نظر گرفتیم و درصورت درخواست مشتری درمدیاهای دیگر نیزارائه خواهد شد.”

تیم اجرایی این آژانس، مجید سعیدی ومهسا جلالی درخصوص اجرای این کمپین اظهار داشتند:
“پروسه اجرایی برای ما اهمیت ویژه ای دارد. حتی درمدیاهایی مانند بیلبورد که با مخاطب فاصله زیادی دارد کیفیت اجرای آن برای ما اهمیت زیادی دارد.
برای بدست آوردن رنگ سبز مورد نظر وهمچنین محل نصب و نحوه استفاده ازنورپردازی روی قلب بارها تست های مختلف چاپی گرفت شد، تا به کیفیت اجرای مطلوب دست پیدا کردیم. در پروسه اجرا تلاش براین بود که تپش قلب حتما با نورپردازی به مخاطب منتقل شود.
و برای انتقال پیام این تبلیغ که حس طراوت, تازگی و سلامتی است تلاش کردیم تا به بالاترین شکل ممکن مراحل اجرایی آن را به انجام برسانیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا