خبر

معرفی کتاب در زمینه فروش

کتاب ۱۰۰ ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ” به نویسندگی راجر دالی؛ حاوی ایده‌هایی است که از مغز، اطلاعاتی به شما به عنوان بازاریاب و فروشنده می‌دهد. این اطلاعات به خوانندگان می‌گوید: با برخی اقداماتشان، دکمه‌ی درد را در مغز مشتری و بازار فعال می‌کنند که نتیجه‌ای جز عدم فروش نخواهد داشت. از سویی دیگر در این کتاب عنوان می‌شود: با بکارگیری برخی اقدامات مخاطبان می‌توانند با فعال کردن دکمه‌ی لذت در مشتری و بازار به فروش قطعی دست یابند.

در این کتاب آمده: فروش مبتنی بر نورومارکتینگ؛ مبتنی است بر تفسیر امواج مغزی با استفاده از فناوریهای نوین نظیر EEG و FMRI که از اساس کاربرد پزشکی دارد. پیش از این، فروشندگان حرفه‌ای با استفاده از شم، حدس و گمان، آزمون و خطا، تجربه و دانش مرسوم و متداول فروشندگی بر پایه‌ی نظریه‌ی سمت چپ مغز یا نظریه‌ی سمت راست مغز عمل می‌کردند که در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بود.
کتاب ۱۰۰ ایده برتر در فروش ، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ در چهارده بخش، به زبانی فوق العاده آسان، سلیس، به دور از واژگان فنی و پیچیده‌ی مناطق خاص مغز، این ایده‌ها را به گونه‌ای تشریح می‌کند که خوانندگان در مقام فروش یا بازاریاب می‌توانند آن را به کار گیرند، و تاثیر معجزه آسای آن را در بازار، تحلیل بازار و تحلیل فرایندهای مغز مشتری ببینند و صدای جیرینگ آن را در جیبشان بشوند.
لازم به ذکر است، کتاب مورد نظر در ۴۴۰ صفحه به همت انتشارات بازاریابی منتشر و روانه بازار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا