بدون دسته بندی

افتتاح TSC هوشمند لوازم خانگی در ایران

ام بی ای نیوز: گروه انتخاب نخستین مرکز هوشمند TSC شامل بخش‌های مختلفی همچون اطلاعات و بورد تعاملی، اتاق شیشه‌ای تست محصول، شو روم، تجربه کاربری، آموزش و بخش خدمات شامل فرایندهای پذیرش،خدمات نصب، حمل محصولات،تعمیرات و آموزش را افتتاح کرد.تولبد لوازم خانگی بر مبنای نیازهای مخاطبان و توسعه­ ی فناورهای روز دنیا یکی از موضوعات مهمی است که این روزها در صنعت لوازم خانگی کشور با همه پیچیدگی ها و موانع ناشی از تحریم و شرایط اقتصادی به شکل جدی پیگیری می­شود.برندهای کوچک و بزرگ فعال در این حوزه برای کسب سهم بیشتری از بازاردر حوزه­های مختلفی نظیر خذمات پس ارفروش، ضمانت و.حتی کاربرد تکنولوژی ­های منحصر بفردی که در صنعت لوازم خانگی دنیا جریان دارد، از جمله این اقدامات است.برپایی کمپین های تبلیغاتی برای معرفی و لانچ محصولات و بیان مزیت های کالاها در جهت جلب نظر ودیدگاه مخاطبان نسبت به کالای ساخت داخل نیز اقدامای است که تکمیل کننده زنجیره ­ی تولید کالای داخلی در این حوزه است.گروه صنعتی انتخاب ، طی سالهای اخیر برای تامین نیاز و خواست مشتریان از جمله شرکتهایی است که با نوآوری و معرفی کالاهای روز دنیا در کنارمخاطبان خود باقی مانده ."هاتف سروش " مدیر روابط عمومی برند دوو، ،ضمن بیان این مطلب افزود: نخستین TSC (TV Service Center) هوشمند در ایران، با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، فعالان بازار و مدیران اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران افتتاح شد.درواقع مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک بخشی از زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی ایران است که برای اولین بار خدمات ویژه و تخصصی در زمینه محصولات صوتی و تصویری ارائه می‌کند.این مرکز هوشمند که با سرمایه‌گذاری مستقیم انتخاب الکترونیک تاسیس شدهیک راه حل نوین برای حل چالش‌های فناورانه در صنعت لوازم خانگی است که بر استفاده از ابزارهای تکنولوژیک در مسیر ارائه خدمات به مصرف کنندگان محصولات صوتی و تصویری تکیه کرده و توسعه فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از این محصولات،ارائه راه‌حل‌های جدید فناورانه و زمینه‌سازی برای تزریق نوآوری‌های جدید به صنعت از طریق افزایش ارتباط فیزیکی مشتریان با محصول، پیش از خرید آن را، در دستور کار دارد.TSCبخش‌های مختلفی را شامل می­شود ، همچون اطلاعات و بورد تعاملی، اتاق شیشه‌ای تست محصول، شو روم (showroom)،Hands On ، تجربه کاربری، آموزش و بخش خدمات شامل فرایندهای پذیرش،خدمات نصب، حمل محصولات،تعمیرات و آموزش است.فعالیت این مرکز بر اساس استانداردهای جهانیِ جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش بوده و در فاز اول بخش قابل توجهی از خدمات اختصاصی پس از فروش در زمینه محصولات صوتی و تصویری را هدایت و راهبری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا