پژوهش

بازار پودر کیک و آرد زیر ذره بین emrc

شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در پژوهشی به بررسی بازار پودر کیک و آرد در بازه زمانی آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ پرداخته است. طبق این بررسی حدود ۱۷۵ برند و ۶۹۳ کالای فعال در بازه‌ی مورد نظر در بازار پودر کیک و آرد ثبت شده است. همچنین براساس نتایج به‌دست آمده، در بازه زمانی مورد نظر بیشترین میزان فروش این بازار مربوط به رشته غذایی بوده است و در میان انواع بسته بندی‌های این محصول بیشترین میزان فروش حجمی در قالب بسته بندی جعبه‌ای است.در ادامه این گزارش آمده: در بازه مورد بررسی سهم بازار حجمی برندهای برتر این محصول در زیربخش‌های رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود ۱۵%، ۱۷% ، ۴۸% و ۴۵% است. برندهای برتر این محصول در زیربخش‌های رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود ۲۸%، ۲۶%، ۳۲% و ۱۹% از فضای قفسه‌ مغازه‌هایی که در آن حضور داشته‌اند، به خود اختصاص داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا