بدون دسته بندی

با هم بودن، رویکرد کمپین اخیر سان استار

ام بی ای نیوز: سان استار با تاکید بر ارزشهای انسانی و عاطفی در کمپین های تبلیغاتی خود اینبار کنارهم بودن را توصیه میکند. برندها درشرایط مختلف اجتماعی اقتصادی با نگاه هوشمندانه تری به مخاطبان، برنامه های تبلیغاتی خود را ساماندهی و اجرا می کنند. درواقع ایجاد ارتباط اولین گامی است که یک نام تجاری در راستای فعالیتها و اقدامات مارکتینگ و فروش خود پوشش می دهد و البته شکل و نوع این ارتباط و محتوای به کارگرفته شده درآن نقش مهمی در ایجاد ذهنیت مطلوب نزد مصرف کننده و تغییر رفتار منجر به فروش دارد.اما برای برخی برندها فروش به تنهایی هدف غایی نیست و فعالیتهای که درحوزه ی روابط عمومی در کنار صنعت تبلیغات انجام می شود نگاه طولانی مدت به ارتباط دوسویه و تعامل و همدلی با مخاطب را مدنظر قرارمی دهد.سان استار از برندهای هلدینگ زرین جم مارینا که درحوزه ی صنایع غذایی و نوشیدنی ها فعالیت می کند بر روابط عاطفی بین برند و مخاطبان تاکید ویژه ای دارد و مورد اعتماد و انتخاب قرار گرفتن از سوی مصرف کننده را عامل مهمی می داند که برگرفته از هویت برند و نوع رفتار اوست.احسان مهدیزاده مدیریت ارشد مارکتینگ هلدینگ مارینا و گروه سان استار ضمن تاکید براین موضوع تصریح کرد: طی هشت سال حضور در بازار نوشیدنی های این مجموعه از طریق کیفیت مطلوبی که داشته وهمچنین نوآوری درتولید توانسته جایگاه خوبی نزد مخاطبان و همچنین سهم خوبی از بازار کسب کند که مهمترین دلیل آن احترام به خواست و سلیقه و آگاهی مخاطبان بوده است.وی با اشاره به اینکه کیفیت و تولید محصول خوب جزء بدیهات است تاکید کرد: در کمپین های تبلیغاتی این مجموعه آنچه حائز اهمیت است و جزء پنج ستون اصلی و استراتژیک ما محسوب می شود توجه به نیاز و سلیقه مصرف کننده بوده که نوآوری درطعم ها و محصولات متعدد حاصل این رویکرد است که دراین مسیر جوان گرایی و توجه به خواسته ها و سلایق این بخش از جامعه توانسته گروه بزرگی را همراه سان استار کند که به نوعی نشانه اقبال و پذیرفته شدن این برند نزد این قشر است. حضور هنرمندانی چون برادران خسروی در کمپین های تبلیغاتی سان استار گواه این رویکرد بوده است.وی تصریح کرد در شرایط اجتماعی، اقتصادی فعلی موضوع اصلی که برای سان استار مهم است باهم بودن و درکنار مخاطب قرار داشتن است و به همین دلیل از نوروز ۹۸ پیام خانواده ای در کنار هم و با هم را طراحی و القاء کردیم و این موضوع درکمپین هایی که تاکنون اجرا شده و حتی برنامه های بعدی تبلیغاتی مدنظر قرار دارد این درحالی است که درکمپین های قبلی شعارها بیشتر روی موضوعات بهترین خودت باش و به شکلی شخصی تر طراحی شده بود.در واقع این شکل از تولید محتوای تبلیغاتی نوعی مسئولیت اجتماعی برند سان استار نیز محسوب می شود که در هرشرایطی لحظات خوش و پیوندهای عمیق تر را برای مخاطبان به ارمغان آوردیم.این مدیر در رابطه با اجرای کمپین اخیر درخصوص تولید محصولات با کیفیت متریال داخلی گفت: با توجه به اینکه نوآوری محصولات پیوسته در برنامه های تولید این مجموعه مدنظر قرار داشته محصول آب سیب سرخ برای نخستین بار در کشور تولید شده که مواد اولیه آن کاملا طبیعی ست و به دلیل شرایط خاص تولید و بسته بندی خاص این مجموعه هیچگونه مواد افزودنی و نگهدارنده درآن به کارنرفته است.همچنین درکمپین فصل تابستان محصول، آب آناناس مدنظر قرارداشته که ویژگی های خاص این محصول آن را باسایر نمونه های مشابه که توسط رقبا تولید می شود متمایز کرده است.او با اشاره به اینکه کیفیت تولید محصولات عامل اصلی اعتماد مصرف کننده است به این موضوع تاکید کرد که تجهیزات پیشرفته و تولید کاملا مکانیزه درکارخانه صنایع غذایی و محصولات نوشیدنی این مجموعه نقش مهمی درتولید محصول متفاوت و در نتیجه ایجاد ارتباط موثر بین برند و مصرف کننده داشته است به عنوان مثال: فرآیند تولید نظیر سیستم بسته بندی پیشرفته و استفاه از پاکت هفت لایه که پیشرفته ترین تکنولوژی در دنیا است و راحتی استفاده ازبسته بندی نوشیدنی ها و عدم استفاده از نگهدارنده به علت وجود شرایط تولید با استانداردهای جهانی همگی از اصولی هستند که باعث شکل گرفتن هویت برند سان استار و اقبال مصرف کنندگان بیشتر شده است.مهدیزاده در ادامه افزود: خلاقیت رویکرد مهم و استراتژیک دیگر مجموعه است که در برنامه های مسئولیت اجتماعی مدنظر قراردارد، همچنین توجه به نیاز مصرف کننده باعث تولید محصولاتی شده که با شرایط زندگی امروزمخاطبان سازگار است، به عنوان نمونه محصول نوشیدنی نیم لیتری چند میوه زمستانی یا همان آب میوه صبحانه که سرشار از ویتامین c و متناسب جهت شروع یک روز با نشاط و پر انرژی برای کسانی که درشرایط زندگی امروز فرصت تهیه یک صبحانه مغذی را نداشته و ادامه مسیر مجموعه و خلاقیت در ارائه محصولات تازه و جوان پسند بوده است.البته ما در کمپین های تبلیغاتی ضمن احترام به سایر رقبا برجسته کردن موضوع طبیعی بودن در تولید نوشیدنی ها را نوعی بی احترامی به سواد و آگاهی و شعور مخاطب می دانستیم که با سرچ اینترنتی متوجه نحوه تولید این نوع از نوشیدنی ها می شود. ولی با کیفیت بودن و تولید در شرایط کاملا مکانیزه و متناسب با استانداردهای جهانی را عامل اصلی کیفیت خوب و در نهایت انتخاب واعتماد مصرف کننده می دانیم و حرف های زیادی برای گفتن در این زمینه داریم.وی درادامه گفت: رویکرد مهم خلاقیت هم درتولید و هم درمحتوای پیام های کمیپن های تبلیغاتی ما مد نظر قرار دارد که از زوایای مختلف به آن پرداخته می شود و حتی در شرایط تحریم سعی کردیم با حداقل سود، ادامه چرخه ی تولید هم پرسنل داخلی سازمان و هم مصرف کنندگان را حفظ کنیم.mbanews.ir-مریم غضنفری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا