خبر

با Pampers رویای کودکان تمام نمی شود

ام بی ای نیوز: آژانس خلاقیت Serviceplan کره جنوبی با راه اندازی یک کمپین اینترنتی فواید یک خواب شبانه خوب را نشان می دهد.رویای کودکان با آگهی تبلیغاتی انیمیشنی پر ماجرای Pampers تمام نمی شود.یک آگهی تبلیغاتی انیمیشنی منحصر به فرد برای Pampers به وسیله آژانس خلاقیت «Serviceplan» کره جنوبی در فضای اینترنت این کشور پخش شده است. با الهام از این واقعیت که Pampers در میان کره ای ها به عنوان «پوشک شب» معروف است، انیمیشن زیر رویای کودک را به تصویر می کشد. او در حالی در رویای خود سوار بر قایقی از جنس گهواره به ماجراجویی می پردازد که با اطمینان به پوشک Pampers در آغوش مادرش به راحتی به خواب رفته است.خواب خوب برای رشد یک کودک سالم و شاد ضرورت دارد و Pampers زمینه آن را با خوابی راحت و خوب فراهم می کند. چشم انداز آگهی تبلیغاتی نمایش فایده احساسی استفاده از Pampers و ایجاد جذابیت برای مادران جوان با تقویت تجربه پیوند با آن ها و کاوش در تصویر رویای یک کودک است.کمپین نتیجه همکاری Serviceplan کره و Serviceplan اوکراین است. Serviceplan کره ایده کلی و خلاقیت کار را ارائه داد و Serviceplan اوکراین مسئول فرآیند تولید با مشارکت استودیو انیمیشن «TPH ONE» در اوکراین بود.فایده اصلی Pampers لطافت و خشکی حتی در پی استفاده از آن ها در طول شب است بنابراین به آن ها در کره جنوبی لقب «پوشک شب» را داده اند. به عبارت دیگر، Pampers با حمایت از کودکان و پدر و مادر ها و به ارمغان آوردن شادی برای آن ها به کودکان برای برخورداری از خوابی راحت کمک می کند. با این وجود، این اسم مستعار همچنین می تواند این سوء تفاهم را به وجود بیاورد که محصول فوق مخصوص شب است. به هر حال، کودکان طی روز نیز می خوابند. در نتیجه، دیدگاه Serviceplan تغییر اسم مستعار به «پوشک خواب زیبا» بود.آگهی تبلیغاتی «رویای کودکتان هرگز با Pampers تمام نمی شود» چشم انداز Pampers را به تصویر می کشد و نشان می دهد که Pampers چگونه با حمایت از رشد کودکان سالم، مراقب اوضاع و احوال مادران و کودکان است. آگهی تبلیغاتی این سوال را در ذهن به وجود می آورد: چرا از نقطه نظر یک کودک به تجربه استفاده از Pampers نگاهی نمی اندازیم؟ با الهام از «پوشک خواب زیبا»، Serviceplan در شرایطی رویای یک کودک را به تصویر کشید که او ماجرا های مختلفی را تجربه می کند.Serviceplan کره جنوبی و Serviceplan اوکراین یک انیمیشن را با هدف نمایش کامل ماجراجویی یک کودک در رویای او را ساختند و موفق به انتقال پیام برند شدند.مشتریتبلیغ کننده: P&G کره جنوبیدستیار مدیر برند: یوجین جئونمدیر برند: هائجین هانمدیر آگهی بازرگانی: سورائن ده سیلواآژانس خلاقیتآژانس خلاقیت: Serviceplan Groupرئیس هنری: ایونمان کیم (کره جنوبی)رئیسان خلاقیت: جیهیون سئو (کره جنوبی)، ایگور کلیمنکو (اوکراین)رئیسان امور مشتریان گروه: آندره کوزاچینسکی (اوکراین)مدیر ارشد امور مشتریان: یوجین کو (کره جنوبی)مسئول اجرایی امور مشتریان: سونگبائه چو (کره جنوبی)مدیر امور مشتریان: یریم کیم (کره جنوبی)دستیار رئیس هنری: جیهو آن (کره جنوبی)استراتژیست خلاقیت: جونگپیل یون (کره جنوبی)رئیس برنامه ریزی استراتژیک: جیوون کیم (کره جنوبی)مدیر ارشد جهانی خلاقیت: الکساندر اسکیل (کره جنوبی)مدیر ارشد محتوا: جونگپیل یون (کره جنوبی)مدیر عامل: یوگن سوکولوف (برای یک موضوع خاص در اوکراین)مدیر عاملان: جولی کانگ (کره جنوبی)، النا یاکوولوا (اوکراین)مدیر ارتباطات بین المللی: لی شاروکشرکت فیلمسازیشرکت فیلمسازی: Serviceplan اوکراین، TPH ONE، اوکراینموسیقیشرکت موسیقی: MassiveMusicتهیه کننده اجرایی: جومیا ترویرئیس توسعه خلاقیت: تامون فوجیمیرئیس: ریک ساکورایشاخه: زیبایی و سلامتی ، پوشک هاژانر: انیمیشن

مترجم: مرضیه فروتنwww.Ibbonline.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا