فستفود زنجیرهای چیپوتلی از طریق شراکت با استراوا، به دنبال جلب توجه حدود ۸۰ درصد از مصرفکنندگانی است که همزمان با شروع سال جدید میلادی، به دنبال سلامت و تناسب اندام هستند. شراکت با استراوا در پی همکاری موفقیتآمیزی افتاده که در سال ۲۰۲۴ شکل گرفت و کاربران استراوا بیش از ۹.۲۵ میلیون مایل فعالیت ورزشی را در بخشهای نشانهگذاریشدهی چیپوتلی ثبت کردند؛ رقمی که معادل آن است که بیش از ۳۷۰ بار دور کرهی زمین بچرخی!
این شراکت مجدد حالا به حضوری جهانی منجر شده و مسیرهای مخصوص چیپوتلی را به ۲۵ شهر طرفدار این رستوران زنجیرهای در گوشه و کنار آمریکای شمالی و اروپا شامل نیویورک، لندن، پاریس و تورنتو کشانده است. کاربران استراوا میتوانند از دوم تا ۳۱ ژانویه با هم رقابت کنند و هر کس که به تعداد دفعات بیشتری فعالیت ورزشی در بخشهای مشخصشده را در شهر خودش تکمیل کند، میتواند برای یک سال به صورت رایگان از لایف استایل باولهای چیپوتلی که غذاهای سالم و رژیمی این رستوران زنجیرهای محسوب میشود، بهرهمند شود.
علاوه بر این، شهری که در پایان رقابتها بهترین عملکرد را داشته باشد، از آفر «یکی بخر، دومی را مجانی ببر» برخوردار میشود که در کل شهر و برای تمام سفارشهای حضوری قابلاستفاده است. این اولین باری است که کاربران مناطق مختلف استراوا در قالب مسابقهای با اسپانسری یک برند، با هم رقابت میکنند.