اپلیکیشن شب که چندی پیش تیزینگی را منتشر کرده بود. این روزها از تیزینگ خود رمزگشایی کرده است. اپلیکیشن شب قاعدتا با عددگذاری روی بیلبورد روی fomo تعطیلات مخاطبانش دست گذاشته است. در بیلبورد جدید شب از لوگو بعنوان پاندول استفاده شده تا برند از لحاظ بصری در ذهن مخاطبان یادآوری و تقویت شود.
در امتداد شعار «این لحظه رو از شب رزرو کن»، این بار اسلوگان به حالت سوالی در آمده است. این شعار به مخاطبان رزرو از شب و اینکه این روزهای باقی مانده از تابستان را بدون ثبت خاطره سفر تمام نکنید، یادآوری میکنند.