خبر

خرید از شهرفرش و پرداخت اقساط از ۱۴۰۰

ام بی ای نیوز: شهرفرش درشرایط پساکرونا خرید اقساطی را به شکل شروع پرداخت از سال ۱۴۰۰ برای حمایت از مصرف کنندگان در دوران بحران فراهم کرده است.مهدی قلخان مشاور مارکتینگ مجموعه شهرفرش ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که مخاطبان در دوران کرونا برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود با آن مواجه هستند، در کمپین ۱۴۰۰ با رویکرد حمایت بیشتر از مصرف کننده شرایط پرداخت اقساط بسیار مناسب برای مشتریان فراهم شده که درحال حاضر می توانند خرید کنند اما ازسال ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام کنند.شرایط این شکل خرید به نوع کالا و قیمت و همچنین توافق مشتری با مجموعه بستگی دارد.وی با اشاره به شعار دوران کرونا که فاصله گذاری در جنبه های مختلف زندگی اجتماعی است از طرح پرداخت با فاصله گقت، به این معنی که شهر فرش سعی کرده تا این فاصله هم از لحاظ فیزیکی و هم زمانی در پرداخت اقساط رعایت شود و شروع پرداخت های اقساطی چند ماه بعد از خرید مشتری بدون نیاز به ضامن و البته بی هیچ سودی امکان پذیر خواهد بود.این طرح بعد از ضرر و زیان قابل توجهی که به علت رکود و تعطیلی بازار در اسفند و فروردین رخ داد مورد استقبال مخاطبان شهرفرش واقع شد.قلخان همچنین از رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه شهرفرش تحت نظر کارشناسان و پزشکان وزارت بهداشت خبر داده و افزود: با رعایت این اصول سعی شده محیطی سالم و ایمن تر هم برای مراجعه کنندگان وهم برای پرسنل شاغل ایجاد شود و ازآنجا که خرید آنلاین درصنعت فرش چندان مورد توجه مشتریان نبوده میل به خرید حضوری این ضرورت را صدچندان کرده تا همه ی بخش ها و ترددها طیق پروتکل های بهداشتی کنترل و ضدعفونی شوند.وی همچنین از برپایی کمیین "فرش ارزان در ماه رمضان" به عنوان شروع کار مجموعه درسالی که کرونا باعث ایجاد بحران اقتصادی شده و اکثر بخش های جامعه با مشکلات متعددی درحوزه تهیه ی مایحتاج خود مواجه هستند، گفت و تاکید کرد در دوران کرونا خیلی از برندها سعی داشتند همچنان با تبلیغات گسترده حضور پررنگی درعرصه های مختلف رسانه تبلیغاتی داشته باشند اما در مجموعه شهرفرش اساسا اعتقادی به اینگونه موج سواری ها وجود ندارد و سعی شده استراتژی سازمانی همسویی و همدلی با مخاطب و شرایطش که از قلب مجموعه بر می آمد حفظ و تداوم یابد.وی در توضیح این مطلب افزود: ایجاد شرایط مناسب خرید، کالای با کیفیت و البته ارزان به عنوان رویکرد و استاندارد مهم شهرفرش در شکل دهی به فعالیت های تبلیغاتی و اقدامات مختلف درحوزه ی فروش و بازاریابی نقش بسزایی داشته که سعی شده با حذف واسطه ها و تهیه ی مواد اولیه مرغوب و ارزان اجرایی شود.

-mbanews.irمریم غضنفری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا