خبر

شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

ام بی ای نیوز: مشتریان به ازای صرف هزینه، خواستار ارائه خدمات مناسب از طرف مجموعه‌های پزشکی در ایران هستند. مجموعه‌های که به خاطر رویکرد فعالیت‌شان در ایران نیاز جدی به بازنگری داشته و باید فعالیت‌های بازاریابی و برندینگ برای آنها صورت بگیرند. فعالیت‌های که درباره آنها بارها صحبت شده اما نتیجه قابل توجه‌ای مشاهده نمی‌شود.در این میان کاریزما مجموعه‌ای فعال در حوزه پزشکی و بهداشتی سعی کرده برخی از چالش‌های پیش روی مخاطبان را برطرف کند. این مجموعه به تازگی با حضور پزشکان متخصص و سلبریتی‌ها در تهران افتتاح شده است. ترکیبی از خدماتی که براساس نیاز مشتریان گردهم جمع شده‌اند.سحر جعفریه دندانپزشک زیبایی و مدیر کاریزما درباره علل راه اندازی این مجموعه گفت: ایده‌ی کاریزما به مرور و بر اساس نیازهای مشتریان شکل گرفته است. نیازهای که بر اساس گفتگو با مخاطبان جمع آوری شده است. مخاطبانی که این روزها به خاطر دغدغه‌های کاری و روزمره سعی می‌کنند، تمامی نیازهای خود را در زمان کوتاهی برطرف کنند و بودن مجموعه‌ای که ترکیبی از نیازها را دارد، به آنها کمک بسزایی خواهد کرد. در مجموعه ‌ی کاریزما ترکیبی از خدمات مختلف در حوزه‌ی دانپزشکی، ایکس بادی، ماساژ، مشاور روانشناسی، زیبایی و شادابی پوست ارائه خواهد شد. ترکیبی از خدماتی که گردآوری آن چالش برانگیز و کمتر در ایران اجرایی شده است. تمامی این خدمات توسط متخصصان و کسانی که خبره حوزه فعالیت خود هستند، ارائه خواهند شد. همچنین در این مجموعه سعی شده از آخرین وسایل ارائه شده در بازار حین ارائه خدمات استفاده شود. در کاریزما برای مشتریان خدمات جانبی نیز در نظر گرفته شده است. برای مثال: والدینی که خواستار استفاده از خدمات مجموعه هستند و کودک همراه خود دارند، اتاق کودک در نظر گرفته شده است. کودکان تا زمانی که والدینشان از خدمات استفاده می‌کنند، در اتاق مربوط به خودشان لذت برده و از امکانات استفاده می‌کنند. مخاطبان این مجموعه طبقه‌ی A,B جامعه هستند. مخاطبانی که اگر خدمات مناسبی دریافت کنند، خودشان نقش مبلغ تبلیغاتی را بازی خواهند کرد. اما در راستای بازاریابی و تبلیغات این مجموعه فعالیت‌های صورت خواهد گرفت. بیشتر این فعالیت‌ها بصورت B2B و کوبرندینگ با مجموعه‌های دیگر انجام خواهد شد. در حوزه تبلیغات نیز از شبکه‌های اجتماعی و حضور اینفلوئیسرها استفاده کرده‌ایم. جعفریه در ادامه افزود: در این مجموعه سعی خواهیم کرد: فرهنگ برخورد پزشکی با مخاطبان را نیز تغییر دهیم. در تلاش‌ایم، رابطه‌ای کاملا دوستانه و صمیمی با مخاطبانمان برقرار کنیم. رابطه‌ای که در حوزه پزشکی ایران کمتر مشاهده و تبدیل به چالشی بزرگ شده است. مخاطبان حین خروج از مجموعه باید رضایت کامل داشته باشند. رضایتی که هدف اصلی شکل گیری کاریزما بوده است. نرگس فرجي mbanews.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا