خبر

عبور ارواح از کنار رهگذران در تبلیغات

ام بی ای نیوز: نتفلیکس با جان بخشیدن به یک شبح که در سکوت رهگذران را تعقیب می‌کند، در صدد است تا به شکلی خلاقانه دست به تبلیغ یک فیلم ترسناک جدید بزند.با همکاری آژانس تبلیغاتی «Publicis» ایتالیا، یک بیلبورد تبلیغاتی تعاملی بزرگ درست زمانی در دل مردم ترس می افکند که فکر می‌کنند در امنیت کامل هستند.این «داستان ترسناک کلاسیک» ترس و وحشت در عموم مردم را هدف قرار داده و اقدامات وحشتناک بیلبورد تعاملی فوق در نهایت قربانیان را به این فکر وا می‌دارد که چه خوب است برخی اهریمن‌ها فقط در داستان‌ها وجود دارند.همزمان با اکران یک فیلم ایتالیایی به همین نام، جذابیت تبلیغ در فضای باز به خدمت ایجاد حس انتظار برای شنیدن داستانی ترسناک و پر از حس تعلیق درآمده که در آن گروهی از افراد که از قبل هیچ نوع آشنایی با یکدیگر نداشته اند، در جنگل گم می‌شوند تا بد ترین کابوس عمر خود را تجربه کنند.در قالب بیانیه ای نتفلیکس این سوال را مطرح کرد: «خوبی تماشای یک فیلم ترسناک این است که می‌دانید همه چیز فیلم بوده و واقعیت ندارد اما اگر در دنیای واقعی با همان چیز ترسناک مواجه شوید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟»نتفلیکس در تلاش است تا در این بازار رقابتی دوام بیاورد. در همین راستا اخیرا به فکر افتاد تا با ارائه یک سری بازی‌های ویدئویی به افزایش تعاملات میان برند و مصرف کنندگان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا