خبر

ماجرای آگهی های چرب برگرکینگ

ام بی ای نیوز: برگر کینگ فرانسه با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی چاپی چرب و روغنی به استقبال مهمانان می رود.با هدف قرار دادن عاشقان فست فود، یک سری آگهی های تبلیغاتی جدید صحنه هایی از وضعیت آشفته داخل خودرو پس از خوردن برگر های برگرکینگ در اتومبیل را به تصویر می کشد که از آن جمله می توان به دنده ها و فرمان های چرب و ریختن تکه های چیپس و گوجه فرنگی زیر صندلی اشاره کرد.آژانس تبلیغاتی «Buzzman» پاریس در قالب کمپین تبلیغاتی فوق بی تعارف تصاویری عجیب از فضای داخلی خودرو به طور عادی را منتشر کرده است. جزئیات آن ها در حقیقت شواهدی از مراجعه به برگرکینگ را نشان می دهند.بدون این که شاهد تصویری از یک عدد برگر یا یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده باشیم، با استفاده هوشمندانه از مقداری گوجه فرنگی، یک تکه اشتباهی کاهو یا اثر انگشت دستی چرب و آغشته به مایونز بر روی فرمان اتومبیل، Buzzman به روشنی نشان داده که این جا چه اتفاقی افتاده است. واضح است که چاپ لوگوی برگر کینگ و شعار «مشتریان بی قرار خوش آمدید» گوشه تصاویر، به انتقال این پیام کمک می کند. در کنار آن احساس می کنیم که یک اتفاق کمی زشت ممکن است رخ داده باشد.این تبلیغ هوشمندانه از عناصر بصری خیلی کوچک برای انتقال پیام اصلی بهره می برد.mbanews.ir- مرضیه فروتنwww.creativereview.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا