خبر

موج‌سواری برندها با جام جهانی ۲۰۱۸

ام بی ای نیوز: اپراتور موبایل Three UK در حمایت از تیم ملی انگلستان، ۳ ایموجی شیر در سردر ساختمان‌هایش گذاشت تا با نام مستعار تیم ملی‌شان، ۳ شیر همراهی کند. (سه شیر همچنین نام موسیقی‌ای است که برای تیم ملی انگلستان ساخته شده است)این حرکت با بازگشایی یکی از فروشگاه‌های برند با حضور ستارگان فوتبال انگلستان، تدی شرینگهام، تونی آدامز، ری پارلر و جان بارنز همراه بود. همزمان با این ریبرندینگ، چالش هیجان‌انگیزی با هشتگ #ThreeWallBall نیز راه افتاد. از مردم خواسته شد از تعداد دفعاتی که می‌توانند با توپ به دیوار ضربه بزنند و توپ با زمین تماس پیدا نکنند، فیلم بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. (این چالش هنوز هم ادامه دارد و همه می‌توانند در آن شرکت کنند)IkeaIkea می‌دانست که جام جهانی اتاق نشیمن را به دو بخش فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌ها تقسیم خواهد کرد، به همین دلیل مبل‌هایی برای تمام افراد خانواده معرفی کرد. مبل Dekajtig به اعضای خانواده اجازه می‌دهد پشت‌شان را به تلویزیون بکنند و Vallentuna برای کسانی است که هم‌زمان طرفدار تیم‌های مختلفی‌اند. 

Wishآیا می‌دانید بازیکنان بزرگ، دوران فراغت‌شان را چگونه سپری می‌کنند؟ ظاهرا مثل پوگبا، بوفون، نیمار و .. با خرید و روی‌فرم‌نگه‌داشتن خود. این نام‌ها با هم جمع شده‌اند تا یک اپلیکیشن تجارت الکترونیک به اسم Wish را تبلیغ کنند. برند با مشارکت بازیکنان بزرگ، به ویژه آن‌هایی که در جام جهانی حضور ندارند، سعی کرده ترافیک اپلیکیشنش را در روزهای مسابقات افزایش دهد. 

UberEatsUberEats کمپینی را با تکیه بر پیرلو که در غیاب ایتالیا در جام، شوریدگی خاصی در چهره‌اش دارد، اجرا کرد. در ویدیوی کمپین، گزارشگر از پیرلو از احساسش در مورد بازی تیم ایتالیا در جام جهانی و شانس برنده شدن این تیم می‌پرسد. پیرلوی خسته می‌پرسد «او کیست؟» و غمگین صحنه را ترک می‌کند. این جاست که گزارشگر متوجه اشتباه بزرگش می‌شود و می‌فهمد ایتالیا امسال در میان تیم‌ها نیست. حال پرسش را تغییر می‌دهد و می‌گوید: «حالا که بعد از ۱۶ سال حضور مکرر، حضور نداری چه حسی داری از این که بازی نمی‌کنی و به عنوان یک تماشاچی ناظر بازی‌ها هستی؟ می‌توانی کلی لذت ببری. دوستانت را به خانه دعوت کنی و از غذای Mcdelivery و UberEats لذت ببری.»پیرلو می‌پذیرد و دکور خانه برای جام جهانی تغییر می‌کند؛ اما جای یک چیز خالی است. پیرلو باید طرفدار یک تیم باشد؛ تیمی جز ایتالیای غایب. و او نمی‌تواند از بین تیم‌ها گزینه‌ای را انتخاب کند و این انتخاب را به طرفداران برند واگذار می‌کند. #TeamForPirloمترجم: نازنین کی‌نژادwww.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا