خبر

نایک و نمایش جادوی ورزش در محیط معمولی

این مجموعه ویدئوی تبلیغاتی، محصول آژانس تبلیغاتی «Soursop»، با حضور یک سری بازیگران آماتور و خانواده‌های معروف، از جمله فوتبالیست شناخته شده، ویرجیل فن دایک و دخترانش رنگ و لعابی تازه یافته است.در حالی که اکثر کمپین‌های تبلیغاتی بازگشت به مدرسه دوست دارند با دریایی از تبلیغات یونیفرم مدرسه اشباع شوند، نایک امسال رویکردی متفاوت را در پیش گرفته و به شکلی خاص به این رویداد مهم در تقویم کاری دانش آموزان و کودکان نگاه کرده است.

این برند پوشاک ورزشی در کمپین تبلیغاتی جدید خود موسوم به «Never Done Playing»، با تبدیل امور روزمره به رویداد‌های ورزشی، بر کشف و تبلور جادو در زندگی روزمره و محیط معمولی تمرکز می‌کند.

این کمپین تبلیغاتی شامل چهار فیلم تبلیغاتی قهرمان محور به کارگردانی «ایندیا رز هریس»، شده و وظیفه عکاسی آن نیز بر عهده «لوکاس گاریدو» بوده است.اولین ویدئو از این سری آگهی‌های تبلیغاتی، ویرجیل فن دایک، اسطوره فوتبال هلند را در حالی نشان می‌دهد که مشغول باغبانی است. در ادامه او در قالب یک بازی مهیج و جذاب به دخترانش پیوسته و با آن‎‌ها فوتبال بازی می‌کند.

در دومین فیلم تبلیغاتی شخصیت‌های محبوب یوتیوب تحت عنوان «خانواده گریمیدز» در صحنه پرشور حاضر شده و در یک مسابقه رقص شرکت می‌کنند.در نهایت یک سری بازیگر آماتور در قالب دو خانواده خونگرم و صمیمی با یکدیگر تنیس دوبل بازی کرده و پس از ورزش لباس‌هایشان را به لباسشویی می‌سپارند.www.creativereview.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا