خبر

پیشرفت برندها با پایش خرده فروشی

ام بی ای نیوز: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز emrc به عنوان مشاور تحقیقاتی در کنار یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‎ی شیرینی، شکلات و پاستیل ایران قرار گرفت. emrc در این همکاری به این شرکت فعال در بازار، در زمینه پایش خرده فروشی گزارش‌های ارائه خواهد داد. اطلاعات پایش خرده فروشی emrc از ۲۴ شهر ایران جمع آوری می‌شوند.در پایش خرده فروشی دو سطح اطلاعات در اختیار کسب وکارها قرار می‌گیرد. یک: داده‌هایی که مشخص می‌کنند، چه اتفاقی در بازار حوزه فعالیت برند افتاده است. دو: داده‌های که مسیر پیشرفت برند را در بازار مشخص می‌کنند. این اطلاعات و بکارگیری آن‌ها برندها را در قفسه فروشگاه‌ها نگه خواهد داشت. اگر برندها ندانند که چگونه موقعیت خود را در بازار حفظ کنند، رفته رفته در بازار محو و رقبای جوان‌تر جای آن‌ها را خواهند گرفت.لازم به ذکر است؛ emrc بطور مداوم اطلاعات و داده‌های مختلفی را از صنعت خرده فروشی در اختیار مدیران فروش و مارکتینگ شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد. داده‌هایی که مسیر حرکتی شرکت‌ها را در بازار مشخص نشان می‌دهد.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا