خبر

پیش بینی جشنواره کن ۲۰۱۸ چه بود؟ (۴)

ام بی ای نیوز: Cadbury، "تولد مامان"آژانس تبلیغاتی: VCCP، لندنممکن است حس و حال تماشای این لحظه کوتاه دوست داشتنی، محصول آژانس تبلیغاتی VCCP را داشته باشید. این آگهی تبلیغاتی با فضای بسیار ساده و زیبای خود به شما اجازه می دهد تا حس خوردن یک تکه شکلات خوب و خوشمزه را تجربه کنید.

Snaptivity، "نرم افزار Snaptivity"آژانس تبلیغاتی: R/GA لندناین جادوگری به چه معنا است؟ نرم افزار و پلت فرم هوش مصنوعی (AI) با حمایت IoT Venture Studio UK، ترکیبی از دوربین های رباتیک و تجزیه و تحلیل بصری تقریبا فوری برای عکس گرفتن از هیجان انگیزترین لحظات در طول یک مسابقه ورزشی را به کار می گیرد. با ادغام دوربین ها در استادیوم، این برنامه فرصت وارد کردن شماره صندلی و سپس عکس هایی شبیه به سلفی از واکنش های خودتان به دراماتیک ترین قسمت های هر بازی را به وجود می آورد.

برگر کینگ، "شب ترسناک دلقک"آژانس تبلیغاتی: LOLA MullenLowe مادریددر پی درخشش فیلم ترسناک "It"، اثر یک نویسنده آمریکایی به نام "استفن کینگ"، برگر کینگ با بهره برداری عالی و تمام عیار از ایده "شب ترسناک دلقک" خود به افرادی که هالووین با لباس دلقک در رستوران حضور پیدا می کردند، وعده دریافت یک برگر مجانی را داد. در قالب یک طعنه نه چندان لطیف و نامحسوس به رقیب و نماد خوش شانسی خود، مک دونالد، این آگهی تبلیغاتی، زاییده ذهن فرانسیسکو پانچو کاسیس، مدیر اجرایی خلاقیت در LOLA MullenLowe مادرید است. (کاسیس اخیرا به خاطر این ایده و دیگر ایده های نوآورانه خود در حوزه بازاریابی مفتخر به قرار گرفتن در فهرست ۱۰۰ فرد برتر خلاق در وبسایت Adweek شد.) از مرحله ایده تا اجرا، این آگهی تبلیغاتی جهانی فقط در طول چند هفته با انجام بخش بزرگی از برنامه ریزی مینیمالیستی از طریق چت واتساپ میان کاسیس و مشتری اش، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برگر کینگ، فرناندو ماچادو، به موفقیت دست یافت.

LADBible و بنیاد اقیانوس های پلاستیکی، "سطل های زباله"آژانس تبلیغاتی: AMV BBDO، لندنگاهی اوقات یک مشکل جدی راه حلی خنده دار را می طلبد. در مقابله با اپیدمی جهانی ازدحام زباله های پلاستیکی در اقیانوس ها، یک تیم خلاقیت با محوریت لندن پس از تحمیل حرف و ایده خود به سازمان ملل قصد در صدد تاسیس یک کشور جدید به نام "سطل های زباله" بود که واحد پولی (با واحد های پولی نظیر ۵۰ تکه زباله)، پاسپورت ها، تمبر های پستی و پرچم مخصوص به خود را داشت. آل گور اولین شهروند رسمی این کشور شد و وبسایت سرگرمی LADBible ادعای مالکیت کشور را مطرح کرد.

Pedigree، "Pedigree SelfitSTIX"آژانس تبلیغاتی: Colenso BBDO، اوکلنداگر شما یک سگ دوست داشتنی و یک گوشی هوشمند داشته باشید، تقریبا ۱۰۰ درصد احتمال دارد که گهگاه بخواهید یک سلفی با دوست سگ خود بگیرید اما به عنوان کسی که در صدد گرفتن چنین عکسی است، می دانید که سگ ها نمی توانند نگاه خود را به لنز دوربین بدوزند و معمولا هر کار دیگری به جز خیره شدن به دوربین با چشمان باز و ثبت یک تصویر عالی از آن ها سر می زند. Pedigree با مشارکت آژانس تبلیغاتی Colenso BBDO نیوزلند این مشکل (مهم در سرتاسر جهان) را با ارائه یک راه حل ساده و بسیار زیبا برطرف کرد: SelfieSTX به عنوان یکی از ضمایم و لوازم جانبی گوشی هوشمند امکان نصب آن در قسمت بالای گوشی و هدایت سمت نگاه سگ به مسیر و نفطه درست را برایتان فراهم می کند. این یک بحران جهانی نیست اما گاهی اوقات شما باید پیروزی های کوچک را جشن بگیرید.

مترجم: مرضیه فروتنwww.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا