می ماس یکی از قدیمی ترین برندهای حوزه ی تولید محصولات لبنی است که در آگهی تلویزیونی اخیر خود به شکل خاصی هم داستانی با مخاطبان را طی حدود ۴ دهه در قاب سفره ی اصیل ایرانی به تصویر کشیده است که حفظ اصالت بسته بندی چهارگوش می ماس نکته ی قابل توجه است.
عقیل حسینیان کارگردان و مدیر اجرایی این پروژه مهمترین موضوع مطرح شده درآگهی می ماس را “قدمت” آن معرفی می کند که طی ۴۰ سال با مخاطبان درهمه شرایط همراه بوده و البته اکنون با نسل جدید ارتباط برقرار کرده است.
وی میگوید: انتخاب طرح اصیل و ایرانی بودن یکی از موضوعات مورد نظر سفارش دهنده بود که تمام تلاش ما با توجه به اصل قدمت نیز همین بود که بتوانیم درقاب یک سفره ی ایرانی می ماس را نمایش دهیم، به همین علت ۴ شکل سفره را که معرف ۴ دهه حضور می ماس بر سر سفره های ایرانی بود، درنظر گرفتیم و سعی شد به تناسب حال و هوای هریک از دهه های مورد نظر موسیقی متن نیز کامل کننده پیام مورد نظر باشد که در نهایت چهار سفره با چیدمان وحتی انتخاب نوع غذای آن با ظرافت به تصویر کشیده شدبه شکلی مخاطب دیروز با ایجاد حس نوستالژیک که موسیقی در تصور آن نقش مهمی داشت در کنار مخاطب امروز درک خوبی از پیام آگهی می ماس داشته باشند.
او با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه حدود دوماه به طول انجامید گفت: دربرخی کارها از موسیقی آرشیوی استفاده می شد اما در این اگهی برای هربخش موسیقی خاص و متناسب آن ساخته شد و بارها مورد آزمون قرارگرفت تا در نهایت به هماهنگی تصویر و موسیقی که البته کار دشورای نیز بود رسیدیم.
دراین آگهی سعی شد تا سنت و مدرنیته کنار هم درسفره ی ایرانی به نمایش درآمده و ضمن تجلی خاطرات ۴ دهه گذشته برای مخاطبان حضور می ماس بر سر سفره های آنها از گذشته تا اکنون نیز به خوبی به تصویر کشیده شود و همچنین تاکید بر بسته بندی چهارگوش ماست می ماس که همیشه به این شکل وجود داشته است.