پژوهش

چهارده محصول جدید وارد بازار محصول ماست ایران شد

در نگاهی به بازار محصول ماست توسط شرکت emrc مشخص شد، در بهار ۱۴۰۳ در میان انواع ماست، ماست ساده بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است. همچنین در همین بازه زمانی، در میان انواع ماست از لحاظ درصد چربی، ماست پرچرب و در میان انوع بسته بندی، ماست لیوانی بیشترین میزان فروش حجمی را داشته‌اند.

در ادامه بررسی‌های emrc از  بازار محصول ماست در بهار ۱۴۰۳ نشان داد که بیشترین فروش حجمی ماست، به ترتیب در شهر تهران، مشهد و رشت بوده است و اطلاعات  ثبت شده در بازار ماست نشان می‌دهد،  ۱۴ محصول جدید وارد بازار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا