خبر

کادبری، شکلاتی برای تمام نسل‌ها

ام بی ای نیوز: بیسکویت شکلاتی «Cadbury Dairy Milk Fingers» با یک کمپین تبلیغاتی خلاقانه جدید مخصوص انگشتان بزرگ و کوچک بازگشته است.کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی «VCCP» لندن، یک کمپین برند یکپارچه در نوع خود به شمار می‌رود. این کمپین خانواده‌ها را به یاد عشقی می‌اندازد که چند نسل به بیسکویت‌های شکلاتی کادبری داشتند. تنها به این دلیل که بیسکویت‌ها را می‌شود با دیگران به اشتراک گذاشت، Cadbury Dairy Milk Fingers همواره محبوب کوچک و بزرگ بوده است.کمپین با یک فیلم قهرمان محور به کارگردانی «نیل گورینگ» شروع شده و روزی از زندگی یک خانواده شلوغ شامل چند نسل مختلف را به تصویر می‌کشد. در این فیلم انگشتانی را می‌بینیم که بند کفش می‌بندند، ایمیل ارسال می‌کنند، پیانو می‌زنند و در ادامه کار‌های دیگری را انجام می‌دهند. در پایان، همه اعضای خانواده شب هنگام به بهانه خوراکی محبوب و پر طرفدار خود، Cadbury Dairy Milk Finger، گرد هم می‌آیند. این ویدئوی خلاقانه و جذاب با لحظه ای کلاسیک و نمادین از سخاوت Cudbury به اتمام می‌رسد. در این برهه پسربچه ای را می‌بینیم که نیمی از شکلات بیسکویتی Finger خود را با مادرش تقسیم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا