خبر

کمپین افطار و سحر "مادر"

ام بی ای نیوز: ماه رمضان برای بیشتر برندها فرصت مناسبی است جهت تبلیغ و همچنین عرضه ی محصولات و خدماتی که متناسب با شرایط این ماه هستند.اینبار نیز شرکت ویتانا، برند مادر را در کمپین رمضان به عنوان محصولی مناسب جهت تغذیه در وعده های افطار و سحر به مخاطبان پیشنهاد داده است.معاون فروش مجموعه ویتانا معتقد است، با توجه به اینکه اصولاً مردم درماه رمضان نسبت به مسائل تغذیه ای وسلامت خود بیشتر توجه نشان میدهند، لذا فرصت مناسبی برای تبلیغات و جنبه های مختلف آن محسوب میشود.به شکلی که شاهد هستیم بسیاری برندها برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای تبلیغات محصولات خود در کشورهای اسلامی پوشش میدهند.در ایران برگزاری مسابقات والیبال همزمان با ماه رمضان و همچنین برخی مسابقات فوتبال و سریالهایی که در این ایام از شبکه های مختلف سیما پخش می شود، مخاطبان بیشتری را پای برنامه های تلویزیون مینشاند و این عوامل همگی مزیت هایی بود که کمپین رمضان را طرح ریزی کردیم.اکبرزاده میگوید: براین اساس تصمیم گرفتیم با تاکید بر ویژگی های تغذیه ای و سلامت بیسکویت مادر این محصول را درکمپینی جامع در ایام ماه رمضان نیز تبلیغ کنیم.این اقدام در مدت کوتاهی که ازاکران کمپین رمضان درعرصه های محیطی، تلویزیون و شبکه های اجتماعی گذشته، بازخورد خوب استقبال مخاطبان را برای مجموعه به همراه داشته است که عزم ما را در ادامه این روند مصمم تر کرده است.در این مسیر از همکاری آژانس های متعددی استفاده کردیم که مهمترین آن شبکه آفتاب است.او در رابطه با ویژگی های محصول مادر که باعث شده به عنوان یکی از مواد غذایی مطلوب درماه رمضان نیزبه مخاطبان پیشنهاد شود اظهار داشت: تا قبل ازاین مخاطبان ما کودکان بودند.اما روش های خاص پخت محصول به لحاظ مدت زمان پخت آن در فرهای مخصوص که گاهی حتی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت نیز به طول می انجامد باعث می شود تا گازهای مضر از مواد کاملاً خارج شده و در کنار مواد اولیه مغذی و مفید محصولی مناسب جهت مصرف کودکان به خاطر حساسیت هایی که این گروه باید در انتخاب مواد غذایی داشته باشند و حتی سالمندان پیشنهاد داده شده است.به همین علت نیز تصمیم گفتیم گروه مخاطبان را که دیگر فقط کودکان نبودند در ماه رمضان به مصرف بیسکویت مادر ترغیت نماییم و البته این محصول مزیت هایی دارد که برای این ایام نیز مناسب ومفید است.او ضمن تاکید بر نقش تجهیزات پیشرفته درسیستم تولید، در دسترس بودن محصول و توزیع توسط سه شبکه پخش قوی درسراسر ایران را عوامل مهم و تاثیرگذار موفقیت این برند عنوان کرده و گفت: شرکت ویتانا مانند سایر شرکت های که در این حوزه فعالیت میکنند پیوسته محصولات تازه ای را وارد چرخه تولید و عرضه میکند اما همچنان برند مادر مهمترین محصولی است که در جنبه های مختلف فروش و توزیع حساسیت های مدیران مجموعه نسبت به آن بالاتر است.در واقع فروش بیشتر در پی اثربخشی تبلیغات روی میدهد و این عامل باعث شده تا هزینه های تبلیغ تامین شود، لذا درسیستم توزیع نیز هماهنگی بیشتری برای رسیدن به نتیجه بهتر انجام شده به طورمثال در مقایسه با سیستم پخش بسیار قوی شرکت مینو در مورد محصول بیسکویت ساقه طلایی، میتوانیم ادعا کنیم برند مادر قوی و فعال شبکه مویرگی توزیع را در همه کشور پوشش میدهد.وی پوشش دهی رسانه ای همه جانبه و همچنین نوآوری و خلاقیت در انتشار پیام مادر در رمضان را به عنوان عامل مهم موفقیت این کمپین اعلام کرد.mbanews.ir – مريم غضنفري

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا