ام بی ای نیوز: تبلیغات بانکها همیشه قرار نیست خستهکننده و تکراری باشد و میتواند دور از منطق همیشگی، به زبان احساس حرف بزند.این پوسترها مربوط به کپیتال بانک آذربایجاناند و خبر از وامی میدهند که شرایط خوبی دارد. طراحان آگهی میخواستند به جای تبلیغ مستقیم، با احساسات بازنشستهها سخن بگویند و بگویند که بازنشستهها میتوانند با این وام نیازهایشان را براورده کنند؛ وامی سریع و آسان همانطور که آنها میخواهند. کپشن: ما به بازنشستههایمان احترام میگذاریم.توضیح آگهی:چروکها نشانهای زندگیاند. هر چروک معنای خودش را دارد: عشق، رنج، تلاش زیاد، درد، فداکاری و خیلی چیزهای دیگر. صورت آدمها پیش از رسیدن به سن بازنشستگی چروک برمیدارد. پس از گذراندن سالهای زیاد سختکوشی و تعهد، هر بازنشسته مستحق تمام چیزهایی است که در طول زندگی از خود دریغ کرده است. به این ترتیب به آنها وامی داده میشود تا بتواننند آرزوهایشان را محقق کنند. نوشتههای روی آگهی:چروک روی پیشانی؛ این چروک به کمک به کشور و جامعه مربوط میشود.چروک گوشهی چشم؛ این یکی مال مراقبت از خانواده است.چروک زیر لب؛ این چروک برای رویاهایی است که به بعد موکول شد.نوشتههای روی آگهی:چروک پیشانی؛ این چروک به سختیهای زنبودن برمیگردد.چروک پیشانی؛ این چروک ارزش دو نفربودن را نشان میدهد.چروک کنار لب؛ این یکی هم به نقشداشتن در عروسی بچهها برمیگردد. مترجم: نازنين کي نژادwww.creamglobal.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد