خبر

یونیلور و سرمایه گذاری بر مهارت دیجیتال

ام بی ای نیوز: در حال حاضر یکی از بحث های رایج در زمینه بازاریابی، این است که بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی در رسانه های به اصطلاح سنتی هزینه کمتری را در پی دارد. در ادامه این دلیل ذکر می شود که اتوماسیون بیشتر بدان معنا است که اجرای کمپین در این حوزه نیاز به منابع کمتری دارد.البته این چیزی نیست که یونیلور به آن فکر می کند. این شرکت در سه ماهه دوم سال در شرایطی به وضعیت در حال رشد سابق خود بازگشت که از افزایش تقاضا برای محصولات بهداشتی و کالا های مرتبط با مراقبت شخصی نظیر ماده ضد عفونی کننده دست بهره می برد.یونیلور همچنین مشغول بالا بردن بودجه بازاریابی است اما سهم عمده ای از این سرمایه گذاری صرف آموزش مهارت های دیجیتال به بازاریابان می شود. مدیر عامل شرکت، آلن جوپ معتقد است که برای اجرای کمپین های دیجیتال به «نیروی انسانی» بیشتر نیاز دارد. در حال حاضر کمپین های دیجیتال نیمی از بودجه بازاریابی را به خود اختصاص می دهند.به گفته جوپ، بازاریابی سنتی هزینه بیشتری را می طلبد.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.marketingweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا