بدون دسته بندی

تبلیغ کسب وکارها از طریق کلاب هاوس

ام بی ای نیوز: داغ ترین شبکه اجتماعی این روزها یعنی کلاب هاوس در دل مردم به خوبی جا بازکرده و برای برندها فرصت مناسبی جهت تقویت جایگاه‌هاشان در ذهن مخاطبان فراهم کرده است. بازاریابان باهوش و زرنگ با رعایت نکاتی می‌توانند از این شبکه اجتماعی بهترین بهره برداری کنند. این نکات به قرار ذیل است.سطح تبلیغات آنلاین خود را بالا تر ببریدبه محض ورود به فضای این اپلیکیشن، می‌توانید بنا به میل و اهداف خود یک اتاق مجازی خاص را انتخاب کنید. خالق اتاق یک موضوع خاص را دیکته می‌کند و دیگران اجازه می‌خواهند تا صحبت کنند. بر خلاف دیگر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی موجود، تنها راه تعامل در کلاب هاوس ارسال پیغام‌های صوتی است. شما می‌توانید با طرح سوال، درخواست مشاوره یا بیان عقاید خود در این گفتگو شرکت کنید. به این ترتیب کیفیت بالای توصیه یا رهنمود‌هایتان شما را نزد دیگران شناخته شده می‌کند و در نتیجه مشتریان یا همکاران جدیدی جذب شما خواهند شد. شاید یکی از مهم ترین مزایای کلاب هاوس این باشد که شما نیز باید به حرف‌های دیگران گوش دهید. کسب مهارت گوش دادن، تعمق درباره مسائل مربوط به بحث و شنیدن اظهار نظر‌های مفید و جالب از سوی افراد مطلع و آگاه برای هر کسب و کاری بسیار ارزشمند است. به این ترتیب ارتباطات واقعی و معناداری شکل می‌گیرند که به نفع شما و کسب و کارتان خواهد بود.تشویق به راه اندازی کمپین‌های بازاریابی دهان به دهانماهیت کلاب هاوس به خودی خود به کمک بازاریابی دهان به دهان و افزایش آگاهی از برند می‌اید. در این پلتفرم می‌توان ضمن شرح موفقیت آمیز داستان برند و تبلیغ خوب محصول، از روابط اجتماعی گسترده موجود نیز سود برد. شما می‌توانید به عنوان یک برند از یک اتاق گفتگو خاص حمایت کنید. چنین اقدامی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا گفتگو را در دست بگیرد و داستان خود را برای همه تعریف کند. کلاب هاوس راهی منحصر به فرد برای تعامل مردم با برند، درک منشاء و ریشه شما و اشنایی با اهدافتان به عنوان یک صاحب کسب و کار به شمار می‌رود. این نرم افزار مستقیما به اینستاگرام متصل است بنابراین می‌توانید در اینستاگرام افراد و منابع معتبر را فالو کنید. به بحث راجع به یک موضوع جذاب بپردازید و در ادامه به طور آنلاین شاهد افزایش تعداد فالوئرهای خود باشید. کلاب هاوس لایه دیگری از بازاریابی محتوا را ارائه می‌دهد؛ با استفاده درست از آن، می‌توانید استارت گفتگو درباره کسب و کارتان را بزنید.دریافت بازخورد مشتریبرای دریافت بازخورد‌های مشتریان می‌توانید از کلاب هاوس استفاده کنید. اگر قصد عرضه یک محصول یا خدمات جدیدی به بازار را دارید، چرا دست به تبلیغ آن در اتاق گفتگوی خود در کلاب هاوس نمی‌زنید؟ از این فرصت برای اطلاع از اظهار نظر‌های سایر کارآفرینان راجع به ایده خود استفاده کنید و در نتیجه تصمیم بگیرید که عرضه محصول یا خدمت جدید تا چه حد موفقیت آمیز خواهد بود.اگر با مشکلی رو به رو شده اید، گفتگویی را شروع کنید تا موفق به کشف بهترین راه حل ممکن بشوید. تعامل با افرادی که احتمالا در گذشته با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده اند، به شما امکان می‌دهد تا ضمن استفاده از تجربه آن‌ها، از فرصت پیشنهادی اشان برای موفقیت در جایی که احتمالا شکست خورده اند، نهایت بهره را ببرید.اعلامیه‌های شرکت را منتشر کنیدپس از افزایش آمار مخاطبان در کلاب هاوس، می‎‌توانید از این اپلیکیشن برای اعلام به روز رسانی‌های تجاری استفاده کنید. خواه تصمیم گرفته باشید در راستای نیل به اهداف زیست محیطی خود دست به تغییر نوع بسته بندی بزنید، خواه در پی رونمایی از یک لوگوی جدید باشید، این فرصتی است که به واسطه آن می‌توانید ارزش‌های شرکتتان را به منصه ظهور برسانید.داشتن بحث و گفتگوی معنادار با مخاطبان درباره کسب و کار خود، یکی از بهترین راه‌ها برای مطرح نگه داشتن آن و ایجاد یک برند مقتدر محسوب می‌شود. به علاوه، شما می‌توانید از فرمت کلاب هاوس برای اطلاع از ایده‌های دیگران و عبور از موانع مختلف کمک بگیرید.از نقطه نظرات مصرف کنندگان و ترند‌های اجتماعی استفاده کنیدکلاب هاوس شکل دیگری از گوش دادن اجتماعی است. شما می‌توانید افراد تاثیرگذار در صنعت را دنبال کنید و آن‌ها را سرلوحه خود در زندگی قرار دهید. به عنوان مثال، اگر محصولتان خاص و منحصر به فرد است، می‌توانید در دنیای مخاطب غرق شوید تا شناخت عمیق تری از نیاز‌ها و نوع رفتار او به دست آورید. قرار گرفتن در جریان ترند‌های اجتماعی یکی از قدرتمند ترین ابزار‌های بازاریابی در دنیای امروز به حساب می‌آید.با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنیدسرمایه گذاران ریسک پذیر بخش بزرگی از جامعه کلاب هاوس را تشکیل می‌دهند. به کلاب هاوس به عنوان فرصتی نگاه کنید که می‌توانید رو به روی آن دسته از سرمایه گذارانی بنشینید که یک روز آرزو داشتید با آن‌ها ملاقات کنید. در ادامه سعی کنید آن‌ها را متقاعد سازید که بر روی کسب و کارتان سرمایه گذاری کنند.اتاقی را راه اندازی، در مورد کسب و کارتان در آن صحبت و بازخورد اولیه سرمایه گذاران را نزد خود یادداشت کنید. برای تبلیغات خود ساز و کاری بیندیشید و اگر لازم می‌بینید محصولتان را بهینه سازی کنید. تنها چیزی که لازم است این است که فردی مناسب در زمان مناسب حرف‌های شما را بشنود تا با یک سرمایه گذاری به موقع دنیایتان را تغییر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا