گزارش

«مهمه که پرسیس باشه»

حال و هوای نوروزی پرسیس

برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهی‌ها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است.

 

 

 

 

 

 

 

 

رونمایی از شعار جدید پرسیس

شعار جدید این روزهای پرسیس (مهمه که پرسیس باشه) که همه‌جا به چشم می‌خورد، ما را ترغیب کرد تا نگاهی جامع‌تر به این شرکت و محصولاتش داشته باشیم. محصولاتی همچون برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و به‌یادماندنی، روغن‌های سلامت‌محور ذرت و سرخ‌کردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتاب‌گردان آن.

نوشیدنی زعفرانی پرسیس

از سوی دیگر نوشیدنی‌های خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادران‌مان از کودکی خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوه‌ای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود، پرسیس به بازار امروز عرضه می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسیس “شکل مدرن هویت ایرانی است”

پرسیس “شکل مدرن هویت ایرانی است”. محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران است؛ با رویکردی جدید و به‌روز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره آن از جوان‌ترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

حفظ اصالت، طعم و رنگ

تیم جوان و پر انرژی پرسیس باانگیزه‌ای مضاعف، درصدد رونق کسب‌وکار و فرآورده‌های ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است. از تلاش‌های آنان در این زمینه می‌توان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجاست که تجربه‌ای دلنشین از دست‌پخت کدبانوی خوش‌ذوق و هنرمند خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا