پژوهش

محصولات شوینده خانگی در تبلیغات محیطی

سازه‌های تبلیغاتی عرشه‌ پل و بیلبورددر پاییز ۱۴۰۲ میان شوینده خانگی در اوج محبوب بوده‌اند. طبق بررسی شرکت emrc در فصل پاییز ۱۴۰۲ گروه محصولی پاک کننده‌ها و محلول‌های شیمیایی حدود ۱۹۰ اکران محیطی داشته که در این گروه، رسته‌ محصولات شوینده خانگی در حدود ۱۸۰ تبلیغ را شامل شده است. همچنین مساحت اختصاص یافته به رسته محصولات شوینده خانگی حدود ۴۷۰۰ مترمربع بوده که این میزان فضا روی ۱۱۵ سازه منحصر به فرد اکران شده است.

محصولات اکران شده از این رسته شامل مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، شوینده‌های ماشین ظرفشویی، پاک کننده سطوح، محصولات شوینده و بهداشتی و … بوده است که بیشترین میزان تبلیغ و فضای اکران برای محصول مایع ظرفشویی دستی صورت گرفته است.

بر این اساس؛ پریل بیشترین تعداد تبلیغ مایع ظرفشویی دستی را داشته است. علاوه بر این موارد، شهرهای فعال در این رسته به ترتیب تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا