پژوهش

نفوذ ۸۰ درصدی لبنیات در خانوار شهر تهران

شرکت emrc از طریق اپلیکیشن کابینت رفتار خرید مصرف کنندگان انواع لبنیات را در پاییز ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار داده است.
نتایج این بررسی نشان می دهد که نفوذ انواع لبنیات در بین خانوار شهر تهران ۸۰% است. در این بین، گروه محصول شیر و پنیر به ترتیب بیشترین میزان حضور در سبد خانوار را به خود اختصاص داده اند. همچنین از نظر حجم خرید نیز گروه محصولات شیر و ماست به ترتیب با بیشترین حجم را در بین انواع محصولات لبنی سبد خانوار داشته‌اند.
بررسی کانال‌های خرید این رسته نشان می‌دهد که بیش از ۸۵% از لبنیات خریداری شده از نقاط فروش آفلاین بوده است که در این بین سوپرمارکت‌ها و بقالی‌های محلی رتبه نخست در بین نقاط فروش آفلاین را داشته‌اند. همچنین در بین نقاط فروش آنلاین نیز اُکالا پرفروش ترین نقطه فروش لبنیات را به خود اختصاص داده است.
شایان ذکر است کابینت یک اپلیکیشن مارکت (تکنولوژی بازاریابی) است که با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوار طراحی شده و به برندها کمک می‌کند روندهای خرید مصرف کنندگان را از نزدیک دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا