گزارش

ترکیب پرینگلز و خاویار در تیک‌تاک و اینستاگرام وایرال شد

تجربه‌ی شراکت غیرمنتظره‌ای که بین برند پرینگلز و Caviar Co در دنیای واقعی شکل گرفت، به خاطر مطرح شدن ترکیب جذاب چیپس سیب‌زمینی و خاویار، در فضای شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و دو برند را به سمت همکاری‌های بیشتر سوق داد. پایه‌های این شراکت از رویدادی برگزارشده در ماه آپریل شکل گرفت که تیم Caviar Co در آن از
مهمانان با نوعی خاویار و طعم‌های مختلف پرینگلز پذیرایی می‌کرد. بعد از این رویداد، عکس‌ها و محتوای مربوط به آن در تیک‌تاک و اینستاگرام با سرعتی باورنکردنی و به شکلی گسترده به اشتراک گذاشته شد و باعث شد که مدیران دو شرکت مذاکره درباره‌ی همکاری رسمی را آغاز کنند.
ماریسیو جنکینز مدیر مارکتینگ پرینگلز در آمریکا می‌گوید: «ما در واکنش به عطش کاربران تیک‌تاک، به سرعت به تیم Caviar Co ملحق شدیم و از نوابغ‌مان در حوزه‌ی آشپزی خواستیم تا روشی تازه را برای لذت بردن از طعم چیپس‌های پرینگلز خلق کنند؛ طعم‌هایی که مردم می‌شناسند و دوستش دارند. این تیم مشترک قرار شد بهترین تجربه را برای لذت بردن از این ترکیبِ ترندشده رقم بزنند.»
به گفته‌ی جنکینز، اتحاد این دو برند، یک همکاری طبیعی بود که به تبعیت از مصرف‌کنندگان خوش‌سلیقه‌ و فرهیخته‌ی اسنک‌ و به پیروی از ترندهای شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد و تجربه‌ی یک طعم متفاوت را برای مصرف‌کنندگان رقم زد. پرینگلز و Caviar Co سه ماه محصولات را تست کردند تا به بهترین ترکیب‌ها برسند. نتیجه‌ی این همکاری، یک آنلاین‌شاپ به اسم Crisps and Caviar Collection است که در سپتامبر آغاز به کار کرد و محصولاتی را به صورت محدود به مشتریان طرفدار طعم‌های خاص ارائه می‌کند. این فروشگاه، طعم‌های مختلف پرینگلز را با خاویارهای مختلف ترکیب می‌کند. این ترکیب به همراه یک دربازکنِ لوکس کنسرو و دو تا قاشق برای لذت بردن از اسنک در خانه و بیرون از خانه ارائه می‌شود. قبل از آغاز به کار این فروشگاه، در یکی از اپیزودهای سریال «زنان خانه‌دارِ واقعی نیویورک» که در ماه جولای نمایش داده شد، یکی از بازیگران در یک مهمانی چیپس پرینگلز و خاویار سرو می‌کرد. این
صحنه هم در اینترنت مورد استقبال عجیبی قرار گرفت و تا مدت‌ها ویدئوی محبوب تیک‌تاک بود. این شراکت، برای دو طرف ماجرا یک همکاری برد- برد بوده و فروش محصولات مشترک، «فراتر از انتظار» گزارش شده است. جنکینز می‌گوید: «ما در واقع برای طرفداران پرینگلز، دوست‌داران خاویار و کسانی که دنبال ترکیب‌های جدید هستند، یک مناسبتِ اسنکی جدید خلق کرده‌ایم!»
منبع: https://www.marketingdive.com/news/pringles-caviar-collaboration-rhony-viral-
campaign/702909/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا