خبر

پشت پرده آگهی‌ تبلیغاتی موفق burberry

برای ساخت دو آگهی تبلیغاتی موفق برند Burberry یک تیم بزرگ کاری مدت‌ها تلاش کرد و هرگز از پا ننشست.در سال ۲۰۲۱، آگهی تبلیغاتی «Burberry Festive» به کارگردانی «ریف راف»، برنده یک سری جوایز در شاخه «VFX» از جشنواره‌ کن، D&AD و Clios شد. این آگهی تبلیغاتی در عرصه‌های کارگردانی و استفاده خلاقانه از موسیقی نیز جایزه گرفت.طراحی رقص رقصندگان مستلزم زمانبندی دقیق بود. مسلما دست اندرکاران آگهی تبلیغاتی نیاز به اتخاذ یک رویکرد منعطف برای قرار دادن و متحرک سازی عناصر در محیط داشتند.ایجاد جلوه‌های ویژه در فضای باز، چالش برانگیز بود. سختی‌های کار به طور خاص شامل آویزان کردن دکل‌های سیمی در میان درختان جنگل برای فیلمبرداری می‌شدند.در صحنه فیلمبرداری فقط به طور عملی و واقعی یک تکه یخ در حال سقوط وجود داشت. تیم تولید و فیلمبرداری با شبیه سازی بیش از ۵۰ هزار تکه یخ زمینه را برای ایجاد طوفان یخ فراهم کرد.

منبع: www.lbbonline.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا