خبر

۱۵۰ سال بشقاب های تمیز در تولد Heinz

ام بی ای نیوز: Heinzبا تمرکز بر روی سمبلیک ترین محصول خود، سس کچاپ گوچه فرنگی Heinz، قرار دادن آن در زمان های صرف غذا و راه اندازی یک کمپین بازاریابی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری، سالگرد تولد ۱۵۰ سالگی خود را جشن می گیرد. هدف از راه اندازی آن جشن گرفتن ارزش های آن با نشان دادن ۱۵۰ سال بشقاب های تمیز است.در هفته دوم آوریل، با همکاری آژانس تبلیغاتی BBH لندن، برند کمپین ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری خود را در سرتاسر انگلستان، اروپا، خاورمیانه و آفریقا راه اندازی کرد. هدف از انجام این کار تبلیغ نقش Heinz در خوش طعم تر کردن غذا از طریق نمادین ترین محصول آن، سس کچاپ گوجه فرنگی Heinz است.معاون بازاریابی Kraft Heinz، برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا، ویکتوریا اسجاردین، در مصاحبه با وبسایت Marketing Week گفت: "شما چگونه می فهمید که غذای خوبی را داشتید؟ وقتی یک بشقاب تمیز پیش روی شما است. نقش Heinz در خوش طعم تر کردن غذا و تمیز کردن آن بشقاب ها، همان چیزی است که ما آن را به شکل درام در می آوریم و محقق می کنیم.کمپین حول محور تقدیر از ارزش ها و مسائل مهم نزد ما می چرخد."دومین آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ۳۰ ثانیه ای طیف متنوعی از زمان های صرف غذا، از وعده غذایی مرغ بیرون بر در نیمه شب گرفته تا یک صبحانه انگلیسی در یک کافه را شامل می شود که همگی با استفاده از یک چاشنی مشابه، سس کچاپ گوجه فرنگی Heinz، با هم پیوند برقرار کردند. آگهی تبلیغاتی تلویزیونی با شعار "150 سال بشقاب های تمیز" پایان می یابد. حرکت فوق در راستای تاکید بر روی اهمیت Heinz در لذت بردن از وعده غذایی شما انجام شد.کمپین تبلیغاتی فوق در فضای باز، از جمله سینما "BFI IMAX" در شهر "واترلو" واقع در لندن و در قالب فعالیت های چاپی راه اندازی شد. آگهی های تبلیغاتی چاپی بشقاب های تمیز از وعده های غذایی متنوع در دوره های زمانی مختلف، حاوی یک ظرف فلزی از دهه ۱۸۰۰ میلادی تا بشقاب های مدرن تزئین نشده را به تصویر می کشند. فعالیت کمپین در رسانه های اجتماعی، فضای دیجیتال و در قالب ویدئوی مورد تقاضا انجام خواهد شد.

Heinz از ابتدای سال جاری صد و پنجاهمین سالگرد تولد خود را با فعالیت هایی از جمله عرضه تعداد محدودی از خاویار کچاپ و مشارکت سهامداران اصلی آن، Fortnum و Mason جشن گرفته است. اخیرا، Heinz با Cadbury برای ارائه مایونز "Crème Egg" همکاری کرد.اسجاردین معتقد است که در شرایط کنونی موسس شرکت، هنری هینز، بسیار به برند افتخار می کند. کمپین ها و خلاقیت های مختلف، خواه ۵۷ نوع سس گوجه فرنگی و خواه در حال حاضر خاویار، از روی علاقه خلاقیت مورد نظر او را محقق کرده اند.مترجم: مرضیه فروتنwww.marketingweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا