پژوهش

بازار آبمیوه زیر ذره بین emrc

شرکت emrc در یک بررسی اعلام کرد: فعالان بازار آبمیوه ۲۰۰ هزار آگهی تلویزیونی با مدت زمان ۵ میلیون ثانیه را  در زمستان ۱۴۰۲ پخش کرده‌اند. همچنین در زمستان ۱۴۰۲، ۱۹درصد از تبلیغات و ۱۶درصد از مدت زمان پخش تبلیغات تلویزیونی به صنعت مواد غذایی و نوشیدنی ها تعلق داشته است. ۲۴ درصد هزینه کل تبلیغات نیز مرتبط با صنعت مواد غذایی و نوشیدنی است. میرحسین موسوی از واحد مدیا emrc به بررسی بازار آبمیوه پرداخته‌است که مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا