شرکت emrc در یک بررسی اعلام کرد: فعالان بازار آبمیوه ۲۰۰ هزار آگهی تلویزیونی با مدت زمان ۵ میلیون ثانیه را در زمستان ۱۴۰۲ پخش کردهاند. همچنین در زمستان ۱۴۰۲، ۱۹درصد از تبلیغات و ۱۶درصد از مدت زمان پخش تبلیغات تلویزیونی به صنعت مواد غذایی و نوشیدنی ها تعلق داشته است. ۲۴ درصد هزینه کل تبلیغات نیز مرتبط با صنعت مواد غذایی و نوشیدنی است. میرحسین موسوی از واحد مدیا emrc به بررسی بازار آبمیوه پرداختهاست که مشاهده میکنید.
کمتر از یک دقیقه