پژوهش

بازار محصولات مراقبت از مو زیر ذره بین emrc

بررسی emrc از بازار مراقبت مو نشان داد که حدود ۸۷ درصد از افراد شامپو خود را از فروشگاه‌های آفلاین خریداری می‌کنند و پرفروش‌ترین این فروشگاه‌ها سوپرمارکت های محلی، اتکا و شهروند هستند. همچنین حدود ۸۴ درصد از مصرف کنندگان نرم کننده محصولات خود را از فروشگاه‌های آفلاین خریداری می‌کنند. emrc نگاهی دقیق به این بازار داشته که در این ویدیو مشاهده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا