پژوهش

سهم نفوذ ۷۰ درصد محصول ماست در تهران

طبق بررسی شرکت emrc در بهار ۱۴۰۳ محصول ماست بیش از۷۰% سهم نفوذ در شهر تهران  داشته است و برندهای کاله، پگاه و هراز در این بازه زمانی بیشترین نفوذ را داشته‌اند.

در ادامه این بررسی در بهار ۱۴۰۳؛ حجم خرید محصول ماست در فصل بهار نسبت به زمستان حدود ۱۰% رشد را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است؛ اطلاعات ارائه شده توسط کابینت یک اپلیکیشن مارتک(تکنولوژی بازاریابی) تهیه شده است. این اپلیکیشن با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و به برندها کمک می‌کند، روندهای خرید مصرف کنندگان را از نزدیک دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا