پژوهش

نگاهی تحقیقاتی به بازار آبمیوه ایران

طبق نتایج به‌دست آمده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)، در بازه زمانی (نیمه فروردین-نیمه اردیبهشت۱۴۰۲)، از میان انواع آبمیوه بیشترین میزان فروش مربوط به نوشیدنی‌ها بوده است و از بین نوشیدنی‌ها طعم پرتقال بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است. همچنین میزان فروش حجمی نوشیدنی و نکتار و آبمیوه خالص در این بازه زمانی نسبت به دوره قبل هر کدام حدود۵% کاهش، و آبمیوه بدون کنسانتره ۵۹% رشد داشته است.

در ادامه؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد: حدود ۱۷۴ برند و ۱۴۵۱ کالای فعال (به معنای حضور داشتن در بازه (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) در بازار آبمیوه به ثبت رسیده است. علاوه براین، در طی بررسی یک ساله محصول آبمیوه، فروش این محصول همواره در حال افزایش بوده است. فروش محصول آبمیوه در آخرین بررسی (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) نسبت به سال گذشته ۷درصدافزایش فروش حجمی و ۵۶درصد افزایش فروش ریالی داشته است.

در مجموع طبق نتایج، ۳ برند برتر این محصول در دوره (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت ۱۴۰۲) به ترتیب حدود ۴۸درصد، ۱۴درصدو ۲۷درصد از فضای قفسه‌ مغازه‌هایی که در آن حضور داشته‌اند، به خود اختصاص داده‌اند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی از بازار آبمیوه با شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا