خیلی جذاب بود اگر میان این همه دغدغه و درگیری روزانه، میان این همه ترافیک خسته کننده و آلودگی شهر چیزی باعث می شد که آدم ها تازه و با طراوت می شدند. چیزی که به شهر رنگ، زیبایی و لطافت می داد و برای حداقل چند دقیقه هم که شده ما را با خودش به سرزمینی زیبا و رویایی می برد. اما این ها رویا پردازی و خیال بافی های من نیست! کافی بود کمی خوش شانس باشید تا به طور اتفاقی با یک منظره حیرت انگیز و جذاب، در خیابان روبرو شويد. این اتفاق در کمپین جدید ورنل پدید آمد!
برند ورنل با کمک آژانس راهکارهای خلاق اشاره از رسانه جدید و جذابی رونمایی کردند که برای چند روز رنگ تازه ای به برخی از شهرهای ایران داد. ورنل برندی نوپا از شرکت هنکل آلمان است و مسلما بخاطر جديد بودن نياز به يك كمپين براي بالا بردن آگاهي مخاطب از برند داشت. مخاطبين هدف ورنل طبقه اجتماعي A,B مي باشند، افرادي كه به لطافت و زيبايي اهميت مي دهند. نكته اي كه ورنل و اشاره به خوبي به آن دقت كرده اند تز، انتي تز و سنتز مي باشد. زيبايي در مقابل زشتي معني پيدا ميكند، لطافت در مقابل زبري و سنتز آن مي شود كه افراد تميز و با لباسهاي ظريف دوست دارند ديده شوند.
ورنل بهاي ديده شدن را پرداخته است و سعي در موقعيت يابي به صورت يك برند جوان و لوكس در ذهنن مخاطبين است، مخاطبانی که در گرید A و B جامعه قرار می گیرند و هر چیزی نظر آن ها را جلب نخواهد کرد!
این کمپین آگاهی بخش که از فاز BTL شروع شد علاوه بر استفاده از مدیا جدید خود فعالیت بسیار گسترده در Social Marketing داشت. استفاده از اینفلونسرهای متعدد در شهرهای مختلف از مواردی بود که باعث شد این کمپین بیشتر دیده شود، بیشتر به اشتراک گذاشته شود.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد