خبر

آمازون استرس کارمندانش کم می‌کند

وجود یک سری راه‌های خروجی در برخی فروشگاه‌‌ها شما را تشویق می‌کند تا همه چیز‌های دور ریختنی را در آن شکسته و از شرشان خلاص شوید. در مقیاسی بزرگ تر، اتاقک‌های فرار آمازون قابلیت آن را دارند تا استرس را از کارمندانش دور کنند.معروف است که شرایط کار در این غول تجارت الکترونیکی سخت بوده و فرصت کمی برای استراحت به کارمندان داده می‌شود.

حالا کیوسک‌های آبی آمازون موسوم به «AmaZen» یا «ZenBooth» از راه رسیده اند تا به کارمندان کمک کنند که بیش از پیش بر روی سلامت روان خود تمرکز کنند.این کیوسک‌های ابی جایی است که کارمندان می‌توانند در آن‌ها استراحت کرده و به تماشای فیلم‌های مراقبه از کامپیوتر بنشینند. داخل غرفه‌ها چند مورد گیاه و یک پنکه تعبیه شده تا افراد را خنک کند.

وجود یک آسمان آبی در سقف اتاقک نیز نوعی نور آبی بر روی کاربر می‌اندازد.«لیلا براون»، یکی از کارمندان آمازون و مخترع «ZenBooth»، هدف از انجام این کار ایجاد فضایی بود که در عین سکوت و آرامش، کارمندان بتوانند به آن جا رفته و بر روی سلامت روح و روان خود کار کنند. به لطف این کیوسک تعاملی انرژی از دست رفته به کارمندان باز می‌گردد.جای تعجب نیست که این قبیل امکانات جدید باعث شده تا کاربران رسانه‌های اجتماعی حتی برخی مواقع غرفه‌های آبی را با سرویس‌های بهداشتی قابل حمل مقایسه کنند. ظاهرا کارمندان آمازون بیش از غرفه‌های آبی به این نوع امکانات نیاز دارند. یک سری از کاربران نیز آن را «کمد نا امیدی متحرک» و «غرفه گریه» نامیده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا