گزارش

بازار غذاهای آماده زیر ذره‌بین emrc

طبق بررسی شرکت emrc در بازه زمانی (تیر- شهریور۱۴۰۲)، در میان غذاهای آماده، فرآورده‌های گوشتی (سوسیس-کالباس) بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است و در این میان، بیشترین میزان فروش حجمی به ترتیب به فرآورده‌های گوشتی، مرغ، گوشت، گوشت و مرغ تعلق دارد. همچنین در دوره زمانی مورد نظر بیشترین فروش حجمی غذاهای آماده، به ترتیب در شهر تهران، اصفهان و شیراز بوده است. طی بررسی بازار غذاهای آماده مشخص شد، فروش محصولات این بازار همواره در حال افزایش بوده است. غذاهای آماده در این بازه زمانی، نسبت به دوره ۲ ماهه گذشته (اردیبهشت – تیر) ۳%افزایش فروش حجمی و ۷% افزایش فروش ریالی داشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا