خبر

بیلبورد‌های برند اشکودا رقیب می طلبد

شرکت خودروسازی «اشکودا» واقع در کشور چک، در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود موسوم به «بیلبورد‌های کوچک»، در رقابت با رقبای خارجی، رانندگان را از عرضه رو به رشد خودرو‌های الکتریکی خود آگاه خواهد ساخت. اشکودا با قرار دادن بیلبورد‌های مینیاتوری خود خارج از خانه و در پارکینگ‌های مناطق شهری، می‌خواهد از طریق دوربین دید عقب و نمایشگر اطلاعات جذاب داخل خودرو‌ها، به صاحبان خودرو‌های رقیب دسترسی پیدا کند. آژانس تبلیغاتی Nord DDB مسئول راه اندازی کمپین تبلیغاتی فوق بوده و به خوبی از پس انجام این کار برآمده است. بخش عمده ای از ترافیک در مناطق شهری به علت سردرگمی رانندگانی است که همواره به دنبال مکانی برای پارک خودرو می‌گردند. بنابراین اشکودا در قالب یک سری بیلبورد‌های کوچک در سوئد و نصب آن‌ها در محل‌های مناسب کاری کرده تا بتوان به وضوح از طریق دوربین‌های دید عقب خودرو‌ها و نمایشگر‌های موجود داخل محفظه سرنشین، این بیلبورد‌ها را دید. از طریق برگزاری کمپین «بیلبورد‌های کوچک»، اشکودا قصد دارد به شیوه ای ظریف و طنزآمیز، توجه آن دسته از مشتریان برند‌های خودرو رقیب را در لحظه ای که اغلب چشمشان به صفحه نمایش است، به سوی خود جلب کند. این لحظات همان دقایقی هستند که راننده فقط به پارک کردن اتومبیل خود می‌اندیشد.این سری بیلبورد‌های مینیاتوری تحت حمایت هنرمند سوئدی، کریستوفر رابین نوردستروم، توسط بیش از ۱۰۰ هزار نفر فالو و در نهایت دیده شده اند. بیلبرود‌های تبلیغاتی فوق با دقت و جزئیات فراوان طراحی شده و همه چیز از نورافکن گرفته تا نردبان و اصول گرافیکی را در بر می‌گیرند.

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا