خبر

تقویمی که با کیت کت کامل می ­شود

پوستر مفهومی کیت کت به دلیل طراحی نوآورانه خود بسیاری از کاربران را در رسانه ­های اجتماعی به وجد آورده است. حتی عناصر فعال اجتماعی نیز زبان به تحسین تبلیغات خلاقانه شرکت و استفاده از تجربیات زندگی روزمره افراد در دوران همه گیری کرونا گشوده اند. این در حالی است که شکلات محبوب کیت کت جایگاه ویژه ای در برنامه­ های روزانه افراد دارد.

 

این آگهی تبلیغاتی با شعار معروف «Have a break, have a KitKat» (استراحت کنید، کیت کت بخورید) ارتباط دارد. آگهی تبلیغاتی فوق توسط استراتژیست برند، سام هنینگ، برای یک چالش مختصر یک دقیقه ای طراحی شده و توسط کیت کت سفارش داده نشده است.

پوستر تقویمی پر از ساعات جلسه در زوم را نشان می­دهد. در این میان ساعت سه بعد از ظهر خالی مانده است و جای آن دو تکه شکلات کیت کت دیده می­شوند.

این پوستر ظریف و در عین حال هوشمندانه توجه عده زیادی از کاربران اینترنت از جمله خریداران کیت کت و کاربران زوم را به سوی خود جلب کرده است.

کیت کت در صفحه توییتر خود نوشت: این پوستر به یادتان می­آورد که باید برای اوغات فراغت خود در برنامه ریزی روزمره وقت بگذارید و در طول روز زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

چالش «بریف­ های یک دقیقه ای» (که این پوستر در قالب آن طراحی شد)، از فالوور­هایش دعوت می­کند تا با استفاده از قدرت خلاقیت خود نشان دهند که اگر به آن­ها فرصتی داده شود، چگونه می­توانند برای برند­ها پوستر تبلیغاتی طراحی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا