خبر

شکل های جذاب پیتزا چیزبرگر

ام بی ای نیوز: دومینو، محبوب ترین پیتزا در انگلستان، پیتزا چیزبرگر جدید خود را عرضه کرده است.با کمپینی که به درستی "The Official food of WTF" نامگذاری شد، آژانس تبلیغاتی VCCP دست به ساخت یک سری فیلم های اجتماعی زده است که به جستجو و کشف حس لذت ناشی از خوردن جدید ترین پیتزای دومینو می پردازد.هر یک از این فیلم ها صفحه نمایشی دارند که به دو قسمت تقسیم شده است. در نیمه پایینی قهرمانان ما یک تکه از پیتزای چیزبرگری تازه و دست ساز را می خورند. به هر حال، در نیمه بالایی، غلیان یک دنیا حس های هیجان انگیز به تصویر کشیده شده است. انفجار احساسی سیم های متقاطع و طعم های غیر قابل درک، با هم در یک لحظه اتفاق می افتند. آن چه که چشمان شما به عنوان یک پیتزا می بینند، به زیبایی با احساس طعم یک چیزبرگر با وجود تفاوت از زمین تا آسمان جور در می آید.دست اندرکارانمشتری: Dominosآژانس خلاقیت: VCCPمدیر خلاقیت: سام هیتدستیاران مدیر خلاقیت: جیک فیسک و دانیل سایمزبرنامه ریز: کلر استریکترئیس امور مشتریان: هریت گوپی / مت بانیمدیر امور مشتریان: الیز بولاتهیه کننده ارشد کل: کارلی هریسونشرکت فیلمسازی: Blinklnkکارگردان: جیمز پاپرتهیه کننده: هوگو دانکینتهیه کنندگان اجرایی: بارت ییتزشرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: Blinklnk Studioنقاش: William Kay @ Blinklnk Studioشرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید صوتی: Offset Audio Ltd.

مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا