مصاحبه

لابورن؛ برندی ایرانی برای مخاطبی ایرانی

لابورن نامی آشنا در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور است. این برند از زمان ورودش به بازار فقط به عرضه محصول اکتفا نکرده و تبلیغات پیوسته‌ای را در قالب کمپین‌های مختلف اکران کرده است. برند لابورن، برای تبلیغات خود از یکی از چهر‌ه‌های آشنای عرضه هنر بهره برداری کرده است. نیوشا ضیغمی ” سوپر استار سینما و تلویزیون”علاوه بر فعالیت‌های هنری مدیریت یک کلینیک زیبایی و آرایشی نیز برعهده دارد. برند لابورن چندی پیش در محفلی دوستانه تعدادی از مخاطبانش را گردهم آورده و از برندگان مسابقه‌ی کمپین اخیرش قدردانی کرد. در این محفل دوستانه مسئولان برند فقط به این نکته بسنده نکرده و فضای متفاوتی را برای مخاطبان خلق کردند. این مراسم با صحبت‌های محمدحسین سیدجلالی “مدیر دیجیتال مارکتینگ لابورن”شروع شد. ایشان در ابتدا از تاریخچه و اهداف بلند مدت لابورن نکاتی را بیان کرد. سیدجلالی گفت: برند لابورن از سال ۱۳۹۴ با هدف ” کیفیت جدا از طبیعت نیست ” به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده محصولات آرایشی بهداشتی آغاز به کار کرده است. این برند چشم انداز بلند مدتی را برای خود تعریف کرده و با هدف ارتقاء سطح سلامت در کشور و منطقه و ارائه کالاهای قابل رقابت در سطح ملی و جهانی، تلاش برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و … درحال پیشروی در بازار است.

ارجحیت کیفیت و بر بُعد مادی
در این محفل دوستانه مدیرعامل برند لابورن؛ دکتر میر مهدی هاشمی صالحی کارآفرین نمونه که در هر دو جبهه دانشگاه و صنعت توام با هم پیش می رود نیز حضور داشت. ایشان در این مراسم به مخاطبان گفت: برند لابورن به کمک مشتریان و مخاطبانش روز به روز جایگاه بهتری را در بازار بدست می‌آورد. این برند بر پایه ارائه محصولات با کیفیت پایه ریزی شده و بُعد تجاری و مادی در اولویت بعدی قرار داد. لابورن به عنوان یک برند ایرانی تلاش دارد تا در بازار رقابتی که توسط برندهای خارجی فشرده شده به مخاطبان بگوید: برای مشتری ایرانی کالای ایرانی را به ارمغان آورده است. کالایی که کیفیت آن توسط فعالان داخلی تضمین شده است. مخاطبان ایرانی گاهی فقط به خاطر نام برندهای خارجی آنها را مصرف می‌کنند، این درحالی ست که آنها از کیفیت محصولات چنین برندهایی بی اطلاع هستند و ما به عنوان تولیدکننده‌ی ایرانی در برابر چنین مشتریانی مسئول هستیم. در مجموع برند لابورن برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در بازار در تلاش است و در حال حاضر دستاوردهای بزرگی به مانند تولید مرطوب کننده‌های رنگی را بدست آورده است. کرم‌های مرطوب کننده رنگی هم نقش کرم پودرو هم مرطوب کننده و هم کرم کلاژن را برای مصرف کنندگان بازی می‌کنند و این موارد جزء مزیت‌های این محصولات هستند. مرطوب کننده‌های رنگی جزء محصولاتی ست که تولید آنها پیچیده و سخت است و لابورن با همکارانش به آن دست پیدا کرده است. در مجموع ماموریت اصلی برند لابورن حفظ شادابی،سلامتی و زیبایی مشتریانش است.

همکاری سه ساله با برند لابورن 
نیوشا ضیغمی 
سفیر برند در این مراسم صمیمانه با ابزار خوشحالی از حضور میان مخاطبان لابورن؛ گفت: نزدیک به سه سالی ست که با برند لابورن آشنا و با آن همکاری می‌کنم. در این مدت شاهد تلاش کسانی بوده‌ام که با تمام سختی‌های موجود محصولاتی با کیفیت و ایرانی را به بازار ارائه می‌کنند. بنابراین خودم را جزیی از خانواده لابورن می‌دانم. در این مدت بسیاری از افراد از علت همکاریم با این برند سئوال کرده و از من می‌پرسند که آیا از محصولات لابورن استفاده می‌کنم یا خیر؟ همیشه تمایل داشته‌ام، اگر با برندی همکاری می‌کنم آن برند ایرانی باشد. این شیوه عملکرد به خاطر حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر فعالیت و برای ماندگاری در بازار تلاش می‌کنند. بارها از محصولات لابورن استفاده کرده و به مخاطبان می‌گویم: کیفیت محصولات این برند با رقبای خارجی‌اش برابری می‌کند. محصولاتی که به مراتب ارزان تر از همتاهای خارجی‌اش هستند. در مجموع امیدوارم خانواده لابورن روزبه روز بزرگتر شده و محصولات متنوع تری را از این برند شاهد باشیم.
۴۰ نوع محصول
دکتر یزدانی مدیر واحد R & D (توسعه و پژوهش) در ادامه با اشاره به تنوع محصولات برند گفت: در حال حاضر برند لابورن ۴۰ نوع محصول را در حوزه بهداشتی و آرایشی به بازار ارائه کرده است. تمامی این محصولات براساس نیازسنجی و براساس خلاء های بازار طراحی و عرضه شده‌اند. در این راستا؛ لابورن انواع کرم‌های مرطوب کننده را برای پوست‌های مختلف تولید می‌کند. نمونه‌ی مشابه این محصولات در بازار ایران کم است. این محصولات با پوشش دهی بالا در رنگ‌های مختلف به بازار ارائه شده‌اند. در این محصولات از روغن‌های گیاهی استفاده و برای رسیدن به فرمولاسیون باکیفیت آنها زمانی زیادی صرف شده است. محصولات لابورن با بسته‌بندی‌های مختلف به بازار ارائه شده و مخاطبان به راحتی می‌توانند از رنگ آنها تفکیک راحتی را داشته باشند. علاوه براین، کرم ترک دست و پا میموزای لابورن نیز از محصولات پرمخاطب بوده و در آن از روغن میموزا استفاده شده است. لابورن گروه مخاطبان مختلفی را پوشش داده است. این گروه مخاطبان شامل بانوان، آقایان و کودکان است. اسپری های خوشبو کننده بدن نیز جزء دسته محصولات لابورن بوده و در آنها از برترین عطرهای دنیا استفاده شده است.

ارتباطی صمیمانه میان مخاطبان و برند
این مراسم فقط به صحبت‌هایی درباره محصولات محدود نشده و مسئولان لابورن مسابقات جالبی را نیز برای حاضران تدارک دیده بودند. در یکی از مسابقات به قید قرعه سه شماره انتخاب و به صاحبان آنها جایزه‌ای اهدا شد. شماره حاضران در زیر فنجانی آنها حک شده بود. علاوه براین از حاضران خواسته شد، جمله‌ای را برای لابورن بنویسند و با داوری به بهترین آنها جایزه ای داده شد. همچنین در انتهای مراسم مسابقه دیگری اکران شد و در آن نام نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجی ها از حاضران پرسیده و به تعدادی جوایز نفیسی داده شد. در انتهای مراسم پاپاپ تدارک دیده شده بود که همه می توانستند با نیوشا ضیغمی عکس بگیرند. این کار باعث شد، جمعیت زیادی که در محل برگزاری برای دیدن سوپراستار تلویزیون و سینما آمده بودند، نیز به مراسم ملحق شوند. این محفل دوستانه علاوه بر معرفی محصولات باعث برقراری ارتباطی صمیمانه میان مخاطبان و برند شد. مخاطبانی که با حس نزدیکی به برندشان از این پس نسبت به آن وفادارتر خواهند بود. در پایان مراسم، مسئولان برگزاری فیلمی از جشنی بزرگی که برند، سال گذشته در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیش از ۷۰۰ مهمان داخلی و خارجی و جشنواره برگزار شد را برای حاضران به نمایش گذاشتند. جشنی که در آن هدایایی به مانند خودرو، لپ تاپ، آیفون، تبلت و سکه های طلا به حاضران اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا