خبر

مکدونالد و تحویل غذا در باران

ام بی ای نیوز: کمپین چاپی جدید تحویل غذا درب منزل مک دونالد، محصول آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس، یک بار دیگر با بعد شهری برند بازی می کند.این سری تصاویر ساختمان ها زیر آسمان طوفانی را می توان از پشت پنجره های خیس در باران دید. ترکیب این عناصر در کنار هم جنبه ای تصویری به کمپین تبلیغاتی فوق می دهند.این کمپین حول دیدگاه مشتری شکل گرفت. کمپین بر اساس این بینش قوی راه اندازی شد: زمانی که باران می آید، هیچ چیز مثل ماندن در خانه، استفاده از خدمات تحویل غذای مک دونالد درب منزل و خوردن غذای این شرکت لذت بخش نیست. در مواجهه با این وضعیت، خدمات McDelivery (تحویل غذای مک دونالد درب منزل) برای تماشاگران و بینندگان آشکار می شود.آژانس تبلیغاتی: TBWA، پاریس، فرانسهمدیران تبلیغاتی: خاویر رویاکس، خوزه جاکینتو، بنویت کولبمدیران آژانس: لوک بورگری، جاناتان سروگف امانوئل اسکالر، متیو چارلز، جولی مونتانروسای اجرایی خلاقیت: بنجامین مارشال، فاستین کلاورینویسنده: دیوید فیلیپمدیر هنری: اولیویه مولارسکیعکاس: روبرتو بادینخریدار آثار هنری: الیز کوبلرمترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا