![](https://mbanews.ir/wp-content/uploads/2023/10/1618081684_s3-breakfast_-_3xsitu1-default-1280.jpg)
ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغاتی Leo Burnett همزمان با راه اندازی مجدد پلتقرم صبحانه مک دونالد یک کمپین برای تشویق مردم انگلستان به خوردن صبحانه آن هم به شکلی درست و مناسب راه انداخته است.این کمپین کلی و یکپارچه به دنبال تغییر نگاه به صبحانه از پادزهر یک صبح بد و ناخوشایند به چیزی شاد و الهام بخش در هر کجا و هر مکان است.ویدیو با استفاده از روابط واقعی موجود بین بازیگران لحظاتی لذت بخش را ایجاد میکند که سرشار از عشق و احساسند.این ویدیو تحت عنوان «دنیای کوچک خود» طیف وسیعی ازافراد با سناریوهای مختلف را در بر میگیرد که در تلاشند از زندگی روزمره خود بگریزند و غرق در تجربه صرف صبحانه شوند، خواه یک پرستار باشد که پس از گذراندن یک شیفت شلوغ قصد تجدید قوا را دارد خواه معماران و بناهایی باشند که در پی مرمت و بازسازی کلیسا هستند. در نهایت با خوردن اولین لقمه از برگرهای مک دونالد بارقه ای از نور از یک منبع طبیعی بر روی آنها میتابد و دنیایی از لذت را به آنها هدیه خواهد داد.
mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.thedrum.com