خبر

نگاهی به عملکرد فروشگاه اینترنتی الانزا

در گفتگویی با "آرش اصغری" مدیرمارکتینگ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی الانزا به بررسی عملکرد برند در سال ۱۴۰۱ و چشم انداز آن در سال ۱۴۰۲ پرداخته‌ایم. الانزا از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده‌است؛ با توجه به حضور کوتاه مدت خود در صنعت فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی، توانسته سهم قابل توجه‌ای را در بازار حوزه فعالیت به خود اختصاص دهد.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا