بدون دسته بندی

بهره برداری از هوش مصنوعی در بانی مد

ام بی ای نیوز: فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به‌ عنوان تنها فروشگاه آنلاین جین وست آغاز کرده است. این فروشگاه یکی از حاضران نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ بود.سعیدرضا خوش‌شانس مدیرمارکتینگ بانی مد گفت: بانی مد فروشگاه آنلاین فروش لباس، یکی از زیرمجموعه شرکت آوا کتان است. ما در سیزده سال گذشته تجربه مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جین وست را داشته‌ایم. این مجموعه با توجه به پیشرفت تجارت آنلاین و تغییر ذائقه خرید مشتریان چندسالی‌ست اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی بانی مد کرده است. حضور متنوع برندهای ایرانی و خارجی در بانی مد، این فروشگاه را از مابقی رقبا متمایز کرده است. تجربه خرید انتزاعی از دیگر مزیت‌هایی است که ما به مشتریانمان ارائه می‌کنیم.کرونا سبک خرید مشتریان را تغییر داده و فعالانe-commerce نقش پررنگی در آینده ایفا خواهند کرد. بانی مد با حضور در نمایشگاه ایران ریتیل شو، سبک جدیدی از مراکز خرید آنلاین را به مشتریان معرفی می‌کند.بانی مد در اسفند ۹۹، شش سالگی خود را جشن می‌گیرد. در این شش سال حتی در شرایط بد اقتصادی همواره در حال توسعه بوده‌ایم. ما در تلاش هستیم هر نوع کالایی که مشتریان در حوزه سبک زندگی به آن نیاز دارند را ارائه کنیم. بانی مد با چابکی خوشبختانه توانسته تا به حال به تمامی چالش‌های پیش رو پاسخ خوبی بدهد. ما در دوران کرونا با چالش به یکباره افزایش تقاضا روبرو بودیم که با استراتژی درست توانستیم از آن عبور کنیم.ما به زودی طبقات جدیدی را در فروشگاه آنلاین به بازار معرفی می‌کنیم و همکاران ما در واحد R&D در حال بررسی استانداردهای جدیدی برای خرید پوشاک از فروشگاه‌ آنلاین هستند. در این بررسی‌ها از طریق هوش مصنوعی به مشتریان پیشنهادات درستی را درباره خرید با کمترین خطا سایز ارائه خواهیم کرد.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا