خبر

تبلیغات گردشگری: هرگز از رویایت دست نکش

تازه ترین کمپین تبلیغاتی «Expedia» تحت عنوان «هرگز از رویایت دست نکش»، نشان می‌دهد که این گروه خدماتی گردشگری محبوب چگونه به مسافران در مسیر غلبه بر موانع زندگی و انجام یک سری سفر‌های احساسی جهت کشف تجربیاتی معنی دار کمک می‌کند. «جاستینا اوباسی» کارگردان موفقی که به دلیل توانایی اش در زمینه برانگیختن حس صمیمیت واقعی در زندگی روزمره و برقراری ارتباط با بازیگرانش نزد همگان شناخته شده، فیلم تبلیغاتی تاثیرگذار «Wisdom & Obi» را در قالب این مجموعه ساخته و ارائه کرده است.فیلم فوق، در ایالات متحده آمریکا در آوریل ۲۰۲۳ منتشر شده و داستان پدر و پسری خردسال را در حالی به تصویر می‌کشد که بر روی فرشی در خانه نشسته و احساس می‌کنند که در سواحل آفتابی جامائیکا قدم می‌زنند. در نهایت این ویدئوی تبلیغاتی با تصاویری از حضور واقعی خانواده در جامئیکا یا همان زادگاه پدر به پایان می‌رسد. تجربه ای که قبل از آن فقط یک رویا بود.اوباسی ضمن اشاره به تجربیات واقعی خود در ارتباط با مادرش معتقد است که شخصیت‌های داستان طی فرایند طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی نباید کلیشه ای باشند. شخصیت‌های باور پذیر کنار طراحی طبیعی می‌توانند احساس واقعی را به مخاطب منتقل کنند.جاستینا اوباسی سابقه نامزدی جایزه امی و ساخت ویدئو‌های تبلیغاتی برای آدیداس، گوگل، متا و بسیاری از موزیک ویدئو‌ها و فیلم‌های روائی را دارد.

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا