خبر

داو: بدنتان چطور مثل آب به وجد می‌آید

امروزه زنان در سرتاسر جهان مدام در معرض هزاران تاثیر منفی رسانه‌های اجتماعی قرار دارند که مهم ترین چیز یعنی عزت نفسشان را هدف می‌گیرد. این در حالی است که اغلب اوقات زنان متوجه آسیبی که کلمات به آن‌ها می‌زنند، نیستند. کمپین جدید داو، محصول آژانس تبلیغاتی BBDO شیلی، اهمیت وجود احساس مسئولیت پذیری در رسانه‌های اجتماعی را به ما می‌آموزد. از طریق انجام یک آزمایش شبه علمی تحت عنوان «حافظه آب»، واکنش قطرات آب در برابر نظرات مثبت و منفی را به چشم نتیجه کار بسیار عجیب و جالب بود. ساختار قطرات آب در مواجهه با نقطه نظرات منفی نامنظم شده اما در برابر نقطه نظرات مثبت شکل منظمی به خود می‌گیرند. دو سوم از بدن انسان را آب تشکیل داده و درک این مساله که چگونه نقطه نظرات مختلف بر روی ساختار قطرات آب تاثیر می‌گذارند، ما را به این فکر وا می‌دارد که در دوران جوانی که اوج دوران شکل گیری عزت نفس در زنان است، عواقب منفی حضور در رسانه‌های اجتماعی بر روی انسان چقدر خواهد بود؟ در ادامه لزوم برخورد مسئولانه در این زمینه به شدت احساس می‌شود.

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا