خبر

رفرش برند بیتمکس؛ چرخشی به سمت پذیرش انبوه در صنعت کریپتو

صرافی رمز ارز بیتمکس، یکی از اعضای زیرمجوعه هولدینگ ماموت، اخیرا از رفرش برند خود خبر داد. رفرش برند بیتمکس شامل تغییر لوگو و همچنین تغییراتی در هویت بصری این مجموعه است. این تغییرات نقطه عطفی در مسیر تحولات این صرافی به حساب می‌آید و نشان‌دهنده تعهد بیتمکس به همراهی با پویایی و گسترش صنعت کریپتو است.  

تیم روابط عمومی بیتمکس درمورد دلایل و اهداف خود از رفرش برند این صرافی اینطور توضیح می‌دهد:

«اساسا به فرایند و مراحل پذیرش یک محصول و یا خدمت جدید در جامعه، Mass Adaption یا همان «پذیرش انبوه» می‌گویند. این اصطلاح عمدتاً در زمینه‌ محصولات نوآوری و فناوری به کار می‌رود و نشان‌دهنده‌ مرحله‌ای است که در آن یک محصول یا فناوری جدید از حالت نوپا و تجربی به یک استاندارد عمومی تبدیل می‌شود. در حال حاضر کریپتو هم به عنوان یک فناوری جدید دارد به سمت پذیرش انبوه قدم برمی‌دارد. به همین دلیل بیتمکس تصمیم گرفت تا گامی در فرایند این پذیرش انبوه بردارد. 

همچنین از دلایل این تغییرات و رفرش برند می‌توان به تقویت تصویر برند و ایجاد یک تصویر جدید و مدرن‌تر، ارتباط بهتر با مخاطبان، جذب مخاطبان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و مهم‌تر از همه انعکاس پیشرفت و نوآوری در ارائه محصولات خود نام برد».

آشنایی با بیتمکس

صرافی بیتمکس یک بازار معاملاتی امن رمزارز است که زیرمجموعه خانواده هلدینگ ماموت محسوب می‌شود. شما می‌توانید در بیتمکس قیمت لحظه‌ای رمزارزهای محبوب بازار را ببینید و به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. همچنین می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول امن بیتمکس نگهداری کنید.

امکانات بیتمکس:

  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • کیف پول امن رمزارز
  • احراز هویت سریع، مطمئن و آسان در کم‌تر از ۵ دقیقه
  • خرید ارزدیجیتال با استفاده از امکان خرید کارتی 
  • محیط کاربری ساده
  • امکان بررسی لحظه‌ای قیمت و نوسانات بازار رمزارز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا