گزارش تصویری

گردهمایی ترندهای بازاریابی و تبلیغات تا برنامه ریزی و بودجه برگزار شد

ام بی ای نیوز در آبان ماه که بسیاری از برندها در حال برگزاری جلسات برنامه ریزی و تعیین بودجه سال ۱۴۰۳ هستند، با حضور نمایندگان بیش از ۱۲۰ برند فعال در بازار ایران موضوع از «ترندهای بازاریابی و تبلیغات تا برنامه ریزی و بودجه» را مورد بررسی و تحلیل قرار داد. این گردهمایی با ارائه یک گزارش توسط مدیران شرکت emrc با موضوع «تحقیقات بازار ۳۶۰ درجه»آغاز شد. در این ارائه کامیار امامی مدیرعامل emrc و نرگس صادقی مدیربازاریابی و توسعه فروش emrc گزارشی از آخرین تحولات شرکت و ابزارهای تحقیقات بازار که emrc از طریق آنها گزارش های جامعی را در اختیار برندها قرار می‌دهد، ارائه دادند. از طریق ابزارهای در اختیار emrc شرکتها می‌توانند گزارش‌هایی از آخرین وضعیت خود و رقبا داشته باشند.

در ادامه پنلی با حضور دکتر علیرضا علیخانی معاونت بازاریابی و تبلیغات گروه انتخاب الکترونیک آرمان، رامین آرنگ مدیرکل بازاریابی، فروشگاه‌های زنجیره ای وOOH شرکت تجارت شرق ایندستریز، ماندانا سینا معاونت بازاریابی هلدینگ آریا ملل زرینو مهیار محمدی مدیر ارشد بازاریابی دیجی اکسپرس و راهبری دکتر سعیدنبویان مشاور ارشد تحقیقات کیفی شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) برگزار شد.

در پنل؛ موضوع گردهمایی از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و پنلیست‌ها درباره نحوه بودجه بندی شرکتهای خود، نحوه جمع آوری اطلاعات برای برنامه ریزی و بخش‌هایی که باید در سال۱۴۰۳ در بودجه مورد توجه قرار بگیرند، صحبت کردند. همچنین در این گردهمایی سئوالات مختلفی علاوه بر پنلیست‌ها از حاضران در فرم نظرسنجی پرسیده شد. طبق اطلاعات بدست آمده از این نظرسنجی درصد قابل توجه‌ای از برندهای ایرانی در فصل پاییز و ماه‌های آخر سال میلادی جلسات بودجه بندی خود را برگزار می‌کنند و در این بودجه بندی تحقیقات بازار سهم کمی را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین مشخص شد که بیشترین بخش بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران صرف کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود.

در ادامه؛ حاضران گردهمایی با همراهی پنلیست‌ها به تحلیل داده‌های بدست آمده از نظرسنجی و اعلام نظرشان درباره موضوع مطرح شده پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا